Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت روز جهانی دامپزشکی با محور جایگاه و ارزش واکسیناسیون ظهر شنبه با حضور علیرضا رفیعی پور رئیس دامپزشکی کشور، زاهدی استاندار، داوود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی، حمید زینالی مدیر کل دامپزشکی استان و جمعی از کارشناسان و تشکل‌های فعال در عرصه دامپزشکی در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالمحمد زاهدی در این مراسم گفت: صنعت دامپزشکی یک عرصه فرا بخشی است و با کمک همه دستگاه‌ها باید بتوان در کنار نگاه کارشناسی بر مشکلات این بخش غلبه کرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در سال گذشته با همکاری مجموعه وزارت جهاد کشاورزی و دامپزشکی در کنترل بیماری موفق عمل شد و از تحمیل هزینه‌های بیشتر به کشور و استان جلوگیری شد که کار ارزشمندی است.

استاندار قزوین تصریح کرد: دام و طیور از نظر اقتصادی از صنایع مهم است که می‌تواند چالش زیادی برای کشور و استان ایجاد کند و از آنجا که قزوین از مناطق تولید مرغ تخم گذار است کنترل این بیماری در آن بشدت اهمیت دارد.

وی گفت: در استان بیش از ۵ میلیون قطعه از طیور تلف شدند که می‌توانست این تلفات بسیار بیشتر از این باشد اما با پیش بینی و تدبیر لازم توانستیم از بحرانی که کشور و استان را درگیر می‌کرد جلوگیری کنیم.

زاهدی تصریح کرد: در کنار تلفات مرغی باید هزینه‌های زیادی را هم در سایر حوزه‌ها متحمل می‌شدیم لذا کنترل بیمارهای مشترک انسان و دام و طیور اهمیت دوچندان دارد.

در ادامه از فعالان عرصه صنعت دام و طیور و مدیران فعال دامپزشکی در مهار بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان تجلیل شد.

کد خبر 4601420

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالمحمد زاهدی استاندارقزوین آنفولانزای فوق حاد پرندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد