Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: جهت کاهش مشکلات بخش درمان شهرستان رشت و این منطقه یک بیمارستان ۸۰۰ تخت‌خوابی در این شهرستان به زودی راه‌اندازی می‌شود. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، جبار کوچکی‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رشت اظهار داشت: سال 97 با وجود تمام فراز و نشیب‌های مختلف سپری شد و دستگاه‌های اجرایی گیلان نیز با وجود تمام تنگناهای مالی و منابع، اقدامات اجرایی مؤثری در حوزه‌های مختلف استان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی هم‌زمان با آغاز سال 98 اقداماتی بر علیه این نظام انجام داده و در حق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم ظلم کردند گفت: سپاه از ابتدای انقلاب خدمات زیادی در حق این نظام انجام داد و امروز هم اعتبار این نهاد بین مردم دو چندان شد.

کوچکی‌نژاد با اشاره به تهدیداتی که دشمنان نظام در رابطه با نفت ایران ایجاد کردند افزود: دشمنان با اقدامات خود درصدد هستند تا صادرات نفت ما را به صفر برسانند اما در نقشه خود ناکام می‌شوند زیرا در چند سال اخیر نفت ایران همواره با توجه به نیاز کشورها به کشورهای همسایه صادر شده است.

وزارت بهداشت ملزم به ایجاد مراکز نگهداری مجانین خطرناک استدرخواست وزیر بهداشت از روحانی برای پشتیبانی دولت از بسیج ملی کنترل فشار خوندانشکده بهداشت و پیراپزشکی شهرکرد کلنگ‌زنی می‌شود

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به قانون بودجه سال 98 در خصوص تأمین کالاهای اساسی مردم خاطرنشان کرد: امسال جهت تأمین کالاهای اساسی مردم مانند روغن، گوشت قرمز و پنیر و دیگر نیازمندی‌های ضروری، مجوز بودجه 14 میلیارد دلار با ارز 4 هزار و 200 تومانی از دولت گرفته شد.

وی با بیان اینکه دولت نیز در تلاش است که از یک طریق مناسب، کالاهای اساسی و موردنیاز مردم را با قیمت مناسب به دست آن‌ها برساند گفت: در این راستا مشارکت و حمایت دستگاه‌های اجرایی گیلان در این مسیر بسیار مؤثر و ضروری است و در حوزه عمران روستایی نیز در سال گذشته اقدامات خوبی انجام شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال 97، مبلغ بالای 40 یا 50 میلیارد تومان در حوزه آسفالت شهرستان رشت هزینه شد گفت: هزار و 500 تن قیر نیز جهت آسفالت راه‌های شهرستان رشت گرفته شد که با این هزار و 500 تن اکثر مناطق این شهرستان را می‌توان آسفالت کرد.

کوچکی‌نژاد با اشاره به افزایش بودجه‌های برخی دستگاه‌های اجرایی گیلان و شهرستان رشت در سال 98 افزود: در این راستا مبلغ 3 میلیارد تومان بر مبلغ بودجه دانشگاه گیلان، 2 میلیارد تومان بر مبلغ بودجه دانشکده پرستاری رشت و 4.5 میلیارد تومان بر مبلغ بودجه مؤسسات برنج رشت در سال 98 افزوده شد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه 5 میلیارد تومان به جاده خمام- ضیابر اختصاص یافت گفت: مبلغ 6 میلیارد تومان به مبلغ بودجه آب شرب شهرستان رشت، مبلغ 2 میلیارد تومان به مبلغ بودجه فاضلاب این شهرستان و 5 میلیارد تومان نیز برای کمربندی رشت-سنگر اختصاص یافت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهره‌برداری یک بیمارستان 800 تخت‌خوابی در شهرستان رشت در دستور کار قرار گرفت اظهار داشت: این بیمارستان 800 تخت‌خوابی در کنار بیمارستان 400 تخت‌خوابی رشت بسیاری از مشکلات بخش درمان این شهرستان را حل می‌کند.

انتهای پیام/ن

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود

ایسنا/فارس معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: در سال جاری، تعداد ۵ هزار سامانه خورشیدی در این استان با توان تولیدی ۲۵ هزار کیلو وات نصب و راه‌اندازی می‌شود.

حمیدرضا جلایر امروز، ۱۱ اردیبهشت با اعلام این خبر افزود: از ابتدای اجرای طرح بهره‌گیری از ظرفیت سامانه‌های خورشیدی درسال ۹۵ تاکنون، تعداد۹۴۳ سامانه خورشیدی مختص مشترکان با توان تولیدی ۶۳۰۰ کیلووات با سرمایه‌گذاری بالغ بر هزار و۵۷۵ ‌میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در سطح شهرستان‌های استان فارس نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان فسا با احداث ۱۰۰سامانه، شهرستان بختگان با ۷۸ سامانه و شهرستان اقلید با ۷۱ سامانه خورشیدی بیشترین تعداد نصب سامانه‌ها را در میان سایر شهرستان‌های استان فارس دارند، گفت: متوسط میزان تابش این استان بین ۲هزار تا ۲۲۰۰ کیلو وات ساعت بر مترمربع در سال است که این میزان تابش برای نیروگاه‌های خورشیدی مناسب است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس منبع انرژی پاک، دسترسی آسان، عدم ایجاد آلودگی صوتی و حمایت ازسوی دولت را از جمله مزیت های سامانه‌های خورشیدی برشمرد و تصریح کرد: این سامانه‌ها طول عمر مفید۲۰ ساله داشته و با شست‌وشوی حداقل ماهی یکبار می توان بازدهی آنان را افزایش داد.

جلایر، درباره شرایط راه‌اندازی سامانه‌های خورشیدی در استان فارس نیز اظهار کرد: داشتن انشعاب برق به نام متقاضی در محل مورد تقاضا برای نصب نیروگاه خورشیدی، مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای ثبت نام و ارسال درخواست، امکان صدور مجوز برای تمام تعرفه‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و امکان اتصال نیروگاه متقاضی با کنتور مستقل به شبکه برق از جمله شرایط برای نصب سامانه خورشیدی در استان فارس است که متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.satba.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • چگونه آسیب‌های ناشی از بدخوابی را از بین ببریم؟
  • روش های موثر برای از بین بردن آسیب‌های ناشی از بدخوابی
  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند