Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره آموزش و پرورش اسدآباد با اشاره به اینکه 71 نفر از فرهنگیان در سال 97 بازنشسته شدند، افزود: در طی این هفته از تمام بازنشستگان و البته افرادی که به تازگی به جمع بازنشستگان پیوستند، تقدیر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، غلامرضا همایی‌لطیف در شورای آموزش و پرورش اسدآباد، یکی از سیاستهای آموزش و پرورش را اجرای سند تحول بنیادین خواند و اظهار کرد: این سند الگوی جامعه است که طی سالهای گذشته اجرای آن مغفول مانده است که امسال با قوت بیشتری در  دستورکارقرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بزرگداشت هفته معلم، اظهار کرد: به همین مناسبت مراسم جشن باشکوهی با حضور 4 هزار نفر از معلمان، فرهنگیان و خانواده های آنان در سالن آموزشگاه‌های اسداباد برگزار میشود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش اسدآباد با اشاره به اینکه 71 نفر از فرهنگیان در سال 97 بازنشسته  شدند، افزود: در طی این هفته از تمام بازنشستگان و البته افرادی که به تازگی به جمع بازنشستگان پیوستند، تقدیر خواهد شد.

وی گفت: در هفته بزرگداشت معلم تجلیل از 13 معلم نمونه شهرستانی و استانی را در دستور کار داریم.

همایی‌لطیف از افتتاح دفتر مجمع خیرین مدرسه ساز و برگزاری جشواره خیرین در اردیبهشت ماه در اسدآباد خبر داد و افزود: این مجمع در میدان مطهری در روز سه شنبه ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به آسیب 34 مدرسه در بارشهای اخیر، گفت: این مدارس به میزان یک میلیارد تومان خسارت دیده اند که خیرین می‌تواند آموزش و پرورش را در بازسازی مجددو حل مشکلات آنها یاری دهند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش اسدآباد تکمیل استخر و کانون فرهنگی در شهرستان را از اولویت های آموزش .و پرورش دانست و گفت: امروز 2 هزار نفر فرهنگی و 18 هزار دانش اموز و خانواده‌های آنان به استخر شنا نیاز دارند که با کمک نماینده مجلس و فرماندار رونق دوباره خواهت  مرگفت.

وی درخصوص اردوهای دانش آموزی نیز گفت: باتوجه به حوادث مختلف در اردوهای دانش آموزی برخی از مناطق کشور، می‌طلبد که مدیران مدارس برای انجام این اردوها مجوز دریافت کنند و ضروری نیست که این اردوها در خارج استان و شهرستان انجام شود.

همایی‌لطیف آشنایی دانش آموزان با مناطق گردشگری شهرستان را یک اولویت برای برگزاری اردوی تفریحی دانش آموزان خواند.

وی در ادامه سخنانش از راه اندازی درمانگاه فرهنگیان در شهرستان خبر داد و گفت: این امر به همت نماینده و تفاهم نامه ای بین دانشکده و آموزش پرورش انجام خواهد شد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش اسدآباد از جمع‌اوری 6 میلیون کمک برای سیل زدگان توسط فرهنگیان اسدآباد خبر داد.

فرماندار اسدآباد هم برپایی نمایشگاهی از خدمات خیرین مدرسه ساز در سطح کشور را برای تشویق مردم و خیرین مناسب دانست و گفت: باید برای جذب خیرین و اسدآبادی های مقیم دیگر استانها هم اقداماتی صورت بگیرد.

کریم حمیدوند گفت: اینکه از خیرین که سابقه کمک رسانی داشته و امروز کاندیدا می‌شوند هم میتوان برای مدرسه ساز ی و کمک به مدارس دعوت کرد و تنها اکتفا به خیرین این شهر نشود.

وی زمینه برای کار خیر را زیاد دانست و گفت: باید خیرین را فارغ از گرایش سیاسی و دید کمک به توسعه شهرستان همراهی کرد.

فرماندار اسدآباد از مجمع خیرین مدرسه ساز خواست که اطلاعات خیرین را به جای دیگری ندهند چرا که ممکن است این افراد برای کمک به این نیت اقدام کرده باشند.

وی با بیان اینکه نباید اهداء کادو و هدیه برای معلمان اجباری باشد، بلکه باید با فرهنگسازی در این زمینه دانش‌اموزان و افراد با رغبت و میل خود این کار بزرگ و پسندیده را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اسداباد هم با اشاره به محدودیتهای قانونی برای انجام تخفیفات عوارض شهرداری، گفت: قانون به صراحت شورا و شهرداری را محدود کرده است کهدر طول سال فقط یک مرتبه تخفیفات قائل شوند.

حسن کرمی پایدار گفت: در صورت دریافت درخواست تخفیفاتی شهردار میتواند درخواست را مطرح و در شورا مصوب شود و سپس در کمیته انطباق با دستور فرمانداری انجام گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک