Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - مدير عامل شرکت آب و فاضلاب شهري کردستان گفت: طبق برنامه ريزي هاي انجام شده تا پايان نيمه اول امسال جمعيت شهري تحت پوشش خدمات جمع آوري و تصفيه فاضلاب در استان به 96،44 درصد مي رسد.

محمدحسين محمدي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در حال حاضر 95 درصد جمعيت شهري اين استان از خدمات شرکت آبفا در حوزه فاضلاب بهره مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه در 6 ماهه اول امسال انشعاب هاي آب موجود از 367 هزار و 414 فقره حال حاضر به 373 هزار و 914 فقره افزايش مي يابد، افزود: طبق برنامه ريزي قرار است در همين مدت تعداد انشعاب هاي فاضلاب نيز از 350 هزار و 739 فقره موجود به 359 هزار و 139 فقره افزايش يابد.
مديرعامل شرکت آبفاي شهري کردستان يادآور شد: همچنين براساس برنامه ريزي انجام شده، تا پايان 6 ماهه اول امسال 6 هزار و 500 انشعاب آب و هشت هزار و 400 فقره انشعاب فاضلاب در استان واگذار مي شود.
محمدي از برنامه ريزي براي اصلاح 18،6 کيلومتر شبکه فاضلاب در استان در نيمه اول سال 98 خبر داد و گفت: در همين مدت، 34،45 کيلومتر توسعه شبکه و 5،3 کيلومتر خط انتقال در بخش فاضلاب اجرا مي شود.
به گزارش ايرنا، از جمعيت شهري يک ميليون و 200 هزار نفري کردستان، 99،9 درصد از آب تصفيه شده و 95 درصد نيز از شبکه فاضلاب مدرن بهره مند هستند.
شرکت آبفاي شهري کردستان داراي 367 هزار و 414 فقره انشعاب آب و 350 هزار و 739 فقره انشعاب فاضلاب است.
7355/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب با ۱۸ رأی موافق تصویب شد.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورا در جریان بررسی یک فوریت «طرح اصلاحیه ماده های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب» با بیان اینکه ۱۷۲ مخزن آب اضطراری در سطح شهر از محل همین مصوبه ایجاد شده است، گفت: بیش از ۷۰ درصد این مخازن در دوره فعلی مدیریت شهری شکل گرفته است.

او افزود: تصفیه خانه‌های محلی نیز از مسیر همین مصوبه در سطح شهر ایجاد شده تا به شکل بهتری از محیط زیست حفاظت شود.

یک فوریت طرح اصلاحیه ماده های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب با ۱۸ رأی موافق اعضای شورا به تصویب رسید.

کد خبر 849309 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها آب شوراى شهر تهران شهرداری شهردارى تهران شورای شهر تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری