Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@23:00:12 GMT

پیروزی پرگل شالکه بحران‌زده مقابل دورتموند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۷۳۸۶

پیروزی پرگل شالکه بحران‌زده مقابل دورتموند

شالکه با فتح دربی «روهر» در هفته سی‌ویکم بوندس‌لیگا، راه بایرن مونیخ را برای کسب عنوان قهرمانی هموار کرد.

به گزارش مشرق، هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان امروز (شنبه) با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که در حسا‌س‌ترین آنها و در دربی منطقه «روهر» بوروسیا دورتموند، تیم دوم جدول رده‌بندی در خانه مقابل شالکه با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شد و شانس صعود به صدر جدول را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ارزشمندترین تیم‌های اروپایی

در این بازی پربرخورد و پرحادثه که دو بازیکن دورتموند اخراج شدند - مارکو رویس در دقیقه ۶۱ و ماریوس ولف در دقیقه ۶۶ - «زنبورها» در حالی تن به شکست دادند که با گلزنی ماریو گوتسه در دقیقه ۱۴ پیش افتادند. برتری زردپوشان اما تنها چهار دقیقه دوام داشت، چرا که دانیل کالیگیوری در دقیقه ۱۸ از روی نقطه پنالتی کار را برای شالکه به تساوی کشاند. ۱۰ دقیقه بعد سالیف سانه، گل دوم آبی‌پوشان گلزن کرشن را به ثمر رساند.

سومین گل تیم میهمان هم در دقیقه ۶۲ توسط کالیگیوری از روی ضربه ایستگاهی حاصل از خطای منجر به اخراج مستقیم رویس به ثمر رسید. شش دقیقه به پایان وقت‌های معمول بازی نیز اکسل ویتسل، هافبک بلژیکی دورتموند گل دوم این تیم را زد تا فاصله را به حداقل برساند، اما امیدهای تیم تحت هدایت لوسین فاوره برای بازگشت به بازی کمتر از یک دقیقه دوام داشت، چرا که امبولو چهارمین گل شالکه را در دقیقه ۸۵ زد و اختلاف دوباره به دو گل افزایش یافت. به این ترتیب شالکه بحران‌زده که در رده پانزدهم جدول قرار دارد به بقا در بوندس‌لیگا امیدوار‌تر شد.

این نتیجه همچنین سبب شد که دورتموند با ۶۹ امتیاز و یک بازی بیشتر همچنان با یک امتیاز کمتر از بایرن مونیخ در رده دوم جدول باقی بماند و حالا مونیخی‌ها این شانس دارند که فردا در دربی باواریا میزبان‌شان نورنبرگ را شکست دهند و حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول را به چهار امتیاز افزایش دهند. این در حالی است که تنها سه هفته به پایان فصل باقی مانده.

نتایج سایر بازی امروز بوندس‌لیگا را در زیر مشاهده می‌کنید:

اینتراخت فرانکفورت صفر - هرتابرلین صفر
فورتونا دوسلدورف ۴ - وردربرمن یک
هانوفر یک - ماینتس صفر
لایپزیگ ۲ - فرایبورگ یک

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۱ به وقت تهران اشتوتگارت میزبان مونشن‌گلادباخ خواهد بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل بروسیا دورتموند بوندسلیگا شالکه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم