Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دزفول-ايرنا- مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) استان خوزستان گفت: در راستاي حمايت از مجريان طرح‌هاي پرورش دام تحت حمايت کميته امداد در مناطق سيل‌زده استان، کار تامين و توزيع 2 هزار تن خوراک دام ميان دامداران آغاز شد.

مرتضي موصلي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ، با اشاره به وقوع سيلاب در اين استان و ضرورت حفظ سرمايه‌هاي مددجويان تحت پوشش، گفت: کميته امداد خوزستان قبل از شروع بحران سيل با برنامه‌ريزي مناسب و اطلاع‌رساني مطلوب به کليه دامداران تحت پوشش خود، نسبت به انتقال کليه دام‌هاي مددجويان به مناطق امن و حفظ سرمايه‌هاي نيازمندان اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بر اين اساس براي کمک به پايداري طرح‌ها و حمايت از مجريان طرح‌هاي پرورش دام سبک و سنگين تحت حمايت کميته امداد استان در مناطق سيل‌زده، عمليات تامين و توزيع حدود 2 هزار تن خوراک دام (کنتسانتره) به ارزش 60 ميليارد ريال ميان دامداران آغاز شد.
مديرکل کميته امداد استان خوزستان يکي از دغدغه‌هاي دامداران را تامين علوفه و خوراک دام موردنياز آن‌ها دانست و تصريح کرد: در اين راستا با هماهنگي‌ انجام‌شده با مجتمع اقتصادي امداد، برنامه‌ريزي‌ لازم براي تامين علوفه و خورام دام موردنياز دامداران مناطق سيل‌زده صورت گرفت.
موصلي، اضافه کرد: اين اقدام در مناطق سيل‌زده در شهرستان‌هاي شوش، حميديه، سوسنگرد، شوشتر، باوي، کارون، شادگان و بخش شاوور انجام شد تا به طرح‌هاي اشتغال مددجويان آسيبي وارد نشود.
وي بابيان اينکه در جريان سيل خوزستان، حدود 600 طرح اشتغالزاي مددجويان امداد دچار خسارت شد، اظهار کرد: بيشترين آسيب‌ها در تخريب جايگاه دام، فضاي خودکفايي طرح‌هاي خدماتي و تخريب زمين کشاورزي بوده است.
وي ادامه داد: تلاش مي شود با همکاري و حمايت‌هاي ساير دستگاه‌ها، کمک دولت، شرکت‌هاي بيمه و مساعدت امداد مرکز، خسارت‌هاي واردشده به اين طرح‌ها را جبران کنيم.
مدير کل کميته امداد امام خميني خوزستان يادآور شد: از برنامه‌هاي در دست اقدام کميته امداد خوزستان در راستاي کمک به پايداري طرح‌هاي اشتغال مددجويان امهال وام و پرداخت تسهيلات مجدد به مددجويان آسيب‌ديده است.
7280/6068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد برای خوزستان پیش بینی می‌شود

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی فعالیت سامانه بارشی تا اواخر فردا در خوزستان ادامه دارد که سبب رگبارهای پراکنده و رعدوبرق در برخی مناطق استان به ویژه مناطق شمال، شمال شرق، شرق و ارتفاعات استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: تا پایان هفته برای ساعاتی در مناطق جنوبی، جنوبِ غربی، غربی و مرکزی استان شاهد وزش بادهای متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای خواهیم بود.

سبزه زاری با اعلام اینکه شمال خلیج فارس تا روز پنجشنبه مواج پیش بینی می‌شود، عنوان کرد: از فردا تا روز جمعه روند کاهش دما برای استان خوزستان پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۵.۵ و دهدز با ۱۳.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ در این مدت حداکثر دمای اهواز به ۳۵.۵ و حداقل به ۲۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6099552

دیگر خبرها

  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • وزش باد برای خوزستان پیش بینی می‌شود
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام