Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@22:27:13 GMT

«تبرئه» در خانه موزه بتهوون رونمايي شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۷۶۰۷

«تبرئه» در خانه موزه بتهوون رونمايي شد

خبرگزاري آريا - آيين رونمايي از آلبوم موسيقي «تبرئه» به آهنگسازي ارشام مودبيان و کيارش اعتماد سيفي روز شنبه هفتم ارديبهشت ماه با حضور تعدادي از هنرمندان در خانه موزه بتهون رونمايي شد. به گزارش روابط عمومي موسسه فرهنگي هنري «نغمه حصار»، آلبوم موسيقي نمايش «تبرئه» به آهنگسازي ارشام مودبيان و کيارش اعتماد سيفي روز شنبه هفتم ارديبهشت ماه توسط موسسه فرهنگي هنري «نغمه حصار» به مديريت افشين معصومي در خانه موزه بتهون رونمايي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آلبوم «تبرئه»شامل قطعات موسيقي نمايشي به همين نام است که در دي ماه 1397 به کارگرداني منيژه محامدي و بازي مهوش افشار پناه، محمد اسکندري، مجيد جعفري، فرناز رهنما، نويد جهانزاده، آيلار نوشهري، علي نجفي، حامد شفيع‌خواه، شهاب‌الدين عليشاهي، رضا دشتکي، پيام ميرمصطفي در تالار استاد سمندريان تماشاخانه ايرانشهر اجرا شد. اين نمايش حکايت آدم‌هايي است که بي آنکه مرتکب جرمي شده باشند گرفتار زندان و شکنجه و اعدام مي‌شوند.
منيژه محامدي مترجم و کارگردان نمايش «تبرئه» در اين مراسم که با حضور هنرمنداني چون محمد اسکندري، محمد نادري، سام کبودوند، فرناز نادري و تعدادي ديگر از هنرمندان برگزار شد، ضمن قدرداني از افشين معصومي به جهت مشارکت در توليد آلبوم و بابک چمن آرا به جهت در اختيار قرار دادن خانه موزه بتهون براي برگزاري آيين رونمايي موسيقي نمايش «تبرئه» گفت: فکر مي کنم اين اولين بار است که موسيقي يک اثر نمايشي به صورت آلبومي مجزا در اختيار مخاطبان قرار گرفته است. اين هم جاي خوشحالي دارد اعضاي گروه «پيوند» که سالهاست در کنار هم به اجراي آثار نمايشي مشغول هستند دوباره در يک مکان زيبا اين شرايط را پيدا کردند که دوباره کنار هم جمع شوند و در کنار شما مخاطبان عزيز از آلبوم موسيقي نمايش «تبرئه» رونمايي کنند.
ارشام مودبيان يکي از آهنگسازان آلبوم «تبرئه» نيز در اين برنامه بيان کرد: من چندين سال بود که به فکر جمع آوري و تدوين مجموعه آثارم در قالب يک آلبوم بودم اما هميشه به هر دليلي اين اتفاق نمي افتاد، اما امروز بسيار خوشحالم که به همت کيارش اعتماد سيفي و ساير دوستانم شاهد انتشار رسمي آلبوم «تبرئه» در خانه موزه بتهون هستيم. بدون ترديد هم بدون حمايت افشين معصومي در موسسه فرهنگي هنري «نغمه حصار» و هم حمايت هاي بابک چمن آرا در خانه موزه بتهون انتشار اين آلبوم ميسر نبود. پس لازم است از همه اين عزيزان قدرداني ويژه اي داشته باشم که در مسير توليد کار همراه ما بودند.
کيارش اعتماد سيفي نوازنده و يکي ديگر از آهنگسازان اين اثر موسيقايي نيز گفت: اصولا خسته تر از آني هستم که بخواهم کار کنم . به همين دليل بايد بگويم بخش زيادي از کار و جمع آوري اين آلبوم بر عهده ارشام مودبيان بوده و دوستان ديگر بوده که از همه آنها بابت اين مشارکت تشکر مي کنم.
«زندگي»، «زندگي من»، «آنها مرا گرفتند»، «من چه اشتباهي کردم»، «آنها مرا روي زمين گذاشتند»، «من را کجا مي بريد»، «قرار است زندگي من اينطور باشد؟»، «شب هاي سرد در سلول من»، «من هنوز در خط اعدامي ها هستم»، «من هرگز به کسي آسيب نمي رسانم»، «آسان نيست بداني از کجا آمده اي»، «من سال هاي زيادي زنداني بودم»، «راه مبارزه چيست»، «چرا من اينجا هستم»، «زندان روح مرا گرفت»، «قدم زدن دررديف مرگ»، «آزادي به سوي من مي آيد»، «من طلوع آفتاب را مي بينم»، «زندگي جديد براي ما»،«آهنگ پاداش» قطعاتي هستند که در آلبوم «تبرئه» گنجانده شده است.
آيناز خزيني نوازنده پيانو، بهرنگ معتمدي نوازنده ويولنسل، ارشام مودبيان نوازنده کيبورد، کاوه اعتماد سيفي و کيارش اعتماد سيفي نوازندگان گيتار الکتريک، ميلاد مرادي نوازنده کمانچه، امين جعفري گرافيست، کاوه صادقي آزاد ويراستار، شيرين جهان زاده عکاس نيز گروه اجرايي اين آلبوم را تشکيل مي دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر موزه بزرگ خراسان گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ نمونه آثار هنری با موضوع روددزی‌های سنتی خراسان به نمایش گذاشته شده است.

علی صفرنژادافزود: موضوع اصلی این آثار برگرفته و اقتباس از نقوش فرهنگی، تاریخی و سنتی و هندسی خراسان و ایران است.

وی گفت: جقه دوزی، قلاب‌دوزی‌های ارومیه و رشت، بلوچ دوزی و آینه دوزی‌های سیستان و بلوچستان، پته دوزی‌های کرمان و سمنان و ... در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

مدیر موزه بزرگ خراسان افزود: این هنرمند در کنار نمایشگاه برپا شده در موزه بزرگ خراسان، به صورت کارگاهی نیز در حال تولید رودوزی‌های سنتی است.

 

دیگر خبرها

  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»