Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@04:16:54 GMT

جوانگرایی در مدیریت‌ها از ضروریات توسعه است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۲۳۸۷

جوانگرایی در مدیریت‌ها از ضروریات توسعه است

لاهوتی با بیان اینکه مدیریت ها به جامعه جوان کشور منتقل می شود، گفت: تجربه نشان داده که سپردن کارها به جامعه جوان کشور موجب رشد و ترقی بیشتر کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، "مهرداد لاهوتی" در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت تجلیل از نخبگان علمی، ورزشی و فرهنگی و هنری که امروز (یکشنبه_ ۸ اردیبهشت) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: ۵۰ درصد جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند و به همین دلیل در قانون برنامه ششم توسعه تصویب شده است که ۳۰ درصد از مدیریت‌های کشور به بانوان اختصاص یاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیریت ها به جامعه جوان کشور منتقل می شود، گفت: تجربه نشان داده که سپردن کارها به جامعه جوان کشور موجب رشد و ترقی بیشتر کشور خواهد شد.

 

وی با اشاره به انتصاب شهرداران جوان در شهرستان و برخی از روسای ادارات از جمله رئیس جوان اداره بهزیستی  لنگرود، گفت: سمت و سوی مدیریت ها به سمت جوانان است و به طوری که رئیس جوان اداره بهزیستی لنگرود یکی از موفق ترین روسای بهزیستی استان است.

 

لاهوتی ضمن تاکید بر اینکه امکان بزرگ شدن دولت وجود ندارد و باید بخش خصوص بیشتر فعال شود، تصریح کرد: راه نجات اشتغال، ایجاد سرمایه‌گذاری است  و باید از بخش خصوصی حمایت و صیانت شود و باب سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها هم باز شود.

 

وی نبود تجهیزات و امکانات ورزشی و اشتغال را از جمله دغدغه‌های نخبگان عنوان و خاطرنشان کرد: هیئت‌های ورزشی در این زمینه فعال‌تر برخورد کنند و در زمینه امکانات ورزشی  روستایی هم در چند سال اخیر تلاش‌های خوبی انجام شده است.


"ناصر شهدی" ضمن‌ تاکید بر اهمیت جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان، گفت: این ستاد با هدف بررسی مسائل و مشکلات جوانان و ارائه راهکارهای مناسب برگزار می شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود از فعالیت بیش از ۴۵ هیئت ورزشی در سطح شهرستان خبر داد  و افزود: در اولین جلسه این ستاد در سال جاری، ۴۰ تن از نخبگان و برگزیدگان فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی شهرستان تجلیل شدند.


"سهراب مقدسی" نیز در این جلسه کمبود اعتبارات فرهنگی و زیرساخت ها را از جمله مشکلات عنوان کرد و گفت: هنرمندان لنگرودی از پتانسیل های خوبی برخوردارند و جز شهرستان های برتر در استان هستند که باید حمایت شوند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود اظهار کرد: کاهش برنا‌مه‌های فرهنگی و هنری در مقابل آسیب‌های اجتماعی را در جامعه بیشتر می کند و امیدواریم تولید برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان با ارائه اعتبارات لازم بیشتر شود.

 

"پیمان محمدی پور" ضمن تشکر و قدردانی از نماینده شهرستان در زمینه پیگیری امور جوانان، گفت: جوانان شهرستان در حوزه های مختلف فعالیت دارند که باید حمایت شوند.

 

رئیس اداره بهزیستی لنگرود با اشاره به اینکه امروزه آسیب های اجتماعی گریبان گیر جوانان است، افزود: ایجاد فضاهای ورزشی و فرهنگی مناسب برای جامعه هدف بهزیستی در شهرستان دیده شود به طوری‌که تاکنون هیچ فضای ورزشی مناسب این قشر در شرق گیلان و غرب مازندران وجود ندارد.

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان قم سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران استان بوشهر خسارت سیل کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان خبرگزاری جوانگرایی لنگرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اعلام این خبر گفت: بنا بر دستور دادستان محترم، ۱۷ مکان ورزشی بدون مجوز در روند پلمپ قرار دارد.

حامد رستمی افزود: با توجه به اخطارهای اداری و تاکید به منظور تشکیل پرونده برای دریافت مجوز، متاسفانه اقدامی از سوی مدیران یا موسسان اماکن صورت نگرفت تا طی روند قانونی تصمیمی عاجل گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش این اداره در کنار عوامل انتظامی و قضائی به منظور ساماندهی و سازماندهی است تا باشگاه‌ها بتوانند با دریافت مجوز به صورت رسمی فعالیت کنند و از تسهیلات احتمالی بهره‌ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اذعان کرد: در صورت اتفاقات ناگوار ورزشی و اجتماعی برای اماکن بدون مجوز، مدیر مجموعه متضرر می‌شود و باید درگیر برطرف کردن راهکارهای قضایی شود.

رستمی اشاره کرد: دریافت صدور پروانه به واسطه سیستم اداری شکل خواهد گرفت و تنها ارائه مدارک برعهده متولی امر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور