Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت با افزودن ویژگی جدید به ویندوز ۱۰ امکان مشاهده اعلان‌های سیستم عامل اندروید را روی این ویندوز فراهم کرد. مایکروسافت ماه پیش اعلام کرده بود در حال آزمایش ویژگی خاص در ویندوز ۱۰ است که با استفاده از آن می‌توان بر روی نمایشگر تلفن همراه صفحه ویندوز ۱۰ و اندروید را مشاهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژگی هم اکنون بر روی گوشی‌های هوشمند گلکسی S8، S8plus، S9، S9plus وجود دارد و به نظر می‌رسد مایکروسافت به وعده خود در این زمینه عمل کرده است. مایکروسافت این ویژگی جدید را mirroring نامیده است. کاربران گوشی‌هخای هوشمند نام برده شده که قصد استفاده از این ویژگی را در دستگاه‌هخای خود دارند باید ابتدا اپلیکیشن مربوط به آن را از Google Play دانلود کنند. به زودی قرار است گوشی‌های OnePlus 6, OnePlus 6T، Samsung Galaxy S10e, Galaxy S10, Galaxy S10+, Galaxy Note 8 و Galaxy Note 9 و تعداد دیگری از گوشی‌های هوشمند به این ویژگی مجهز شوند.

در کنار این نمایش صفحه ویندروز ۱۰ روی گوشی، کاربران قادر هستند اطلاعاتی نظیر متون، اسناد و عکس‌ها را در زمان دریافت از طریق گوشی هوشمند خود روی ویندوز ۱۰ نیز مشاهده کنند. سیستم عامل‌های اندروید ۷.۰ به بالا قادر به هماهنگی با این برنامه هستند. چنین ارتباطی از طریق Wifi و بلوتوث امکان پذیر می‌شود و به صورت دو طرفه است. یعنی کاربر علاوه بر مشاهده صفحه رایانه روی گوش خود، امکان مشاهده صفحه گوشی اندرویدی رو نمایشگر رایانه خود را نیز دارد و کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که اعلان کدام اپلیکیشن موجود در تلفن همراه را روی رایانه خود تماشا کند.

پیش‌تر گفته شد برای استفاده از این نرم افزار جدید باید گوشی هوشمند اندرویدی با مجهز به نسخه ۷.۰ و بالاتر این سیستم عامل باشد، ولی گوشی هوشمند دارای حداقل ۱ گیگابایت نرم نیز باشد قادر، قاد ربه استفاده از mirroring خواهد بود. ویندروز ۱۰ نخسه RS4 و بالاتر با این توانایی جدید مایکروسافت سازگار است.

بیشتر بخوانید: ویندوز ۱۰ محبوب‌ترین سیستم‌عامل در جهان

انتهای پیام/

امکان مشاهده اعلان اندروید روی ویندوز ۱۰ فراهم شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین

گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، ۱۹ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال 2024 به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، 19 درصد کاهش یافته است.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که غول فناوری آمریکا یعنی اپل با فشار ناشی از شرکت‌ رقیب یعنی "هوآوی" به جایگاه سوم در بازار پررقابت چین سقوط کرد.

شرکت هوآوی که دفتر مرکزی آن در شنژن قرار دارد، از افزایش 69.7 درصدی فروش گوشی‌های هوشمند خود در سه ماهه اول خبر داد.

اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شداپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد

بر اساس این گزارش، شرکت هوآوی اکنون چهارمین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین است.

عملکرد قوی این شرکت در حالی است که تحریم‌های ایالات متحده تجارت جهانی گوشی‌های هوشمند این شرکت چینی را تقریباً از بین برده است.

به طور کلی، بازار گوشی های هوشمند چین در سه ماهه اول سال 2024 حدود 1.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت که نوید دهنده روند مثبت این صنعت در دوره سه ماهه دوم است.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فروش اپل در سال 2024 بازهم کاهش یابد. شرکت تحقیقاتی آی‌دی‌سی IDC قبلاً هشدار داده بود که حضور غول فناوری ایالات متحده در چین به دلیل محصولات رقیب و ارتقاء محدود محصولات اپل که جذابیت کلی آیفون‌ها را کاهش داده، تضعیف شده است.

اپل که زمانی باارزش‌ترین شرکت جهان بود، امسال شاهد کاهش 14 درصدی ارزش سهام خود بود که در کل بازار عملکرد ضعیفی داشت. ارزش بازار آن هنوز 2.56 تریلیون دلار است و پس از شرکت مایکروسافت در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی