Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  نمایشگاه زنان طراح ایران و ترکیه به مناسبت روز جهانی گرافیک در محل نگارخانه میرزا رضای کلهر توسط مدیرکل، معاونین فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان استان کرمانشاه افتتاح گردید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه گرافیک و طراحی از رشته‌های هنری است که در دنیای مجازی امروز حرف اول را می‌زند گفت: هنر گرافیک به عنوان یکی از ظریف ترین، حساس‌ترین و تاثیرگذارترین رشته‌های هنری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام رحیم جعفری در آیین افتتاحیه نمایشگاه پوستر زنان طراح ایران و ترکیه و تجلیل از زنان طراح کرمانشاهی که در نگارخانه کلهر مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار شد بیان داشت: هنر گرافیک حرفه‌ای فنی و تخصصی در فضای مجازی است که امروزه همه با آن سروکار دارند و هنرمندان این رشته به خوبی می‌توانند با مخاطبین ارتباط بگیرند.

وی توجه ویژه روز جهانی گرافیک به دو مقوله برگزاری نمایشگاه مشترک با کشور ترکیه و زنان را جالب و تازه خواند و گفت: این رویداد بین المللی که در یک نمایشگاه ۸۰ اثر از هنرمندان ترکیه و ایران در ۵ استان به نمایش گذاشته شود جالب و تازه است.

نگاه به دیپلماسی فرهنگی که در دولت وجود دارد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مورد تاکید است به ویژه برای استان‌هایی که استان مرزی هستند. باید بتوانیم با کشور‌های همسایه ضمن تعاملات فرهنگی، هنری و اقتصادی و سیاسی خلاقیت و توانندی‌ها را نیز به همددیگر منتقل و به نمایش بگذاریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه به توانمندی و استعداد بانوان در بسیاری از کشور‌های دنیا و ایران کمتر توجه می‌شود خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از رویکرد‌های خوب دولت تدبیر و امید توجه به توانمندی بانوان در حوزه‌های مدیریتی، فرهنگی و هنری است. باید بفهمیم که جنسیت خیلی مسئله مهمی نیست و اصل نبوغ، استعداد و قدرت است که در عرصه‌های مختلف می‌تواند جود داشته باشد.

در این آیین جمعی از طراحان جوان و معلمین زن طراحی کرمانشاه مورد تقدیر قرار گرفتند.


انتهای  پیام/ز

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان