Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@11:31:54 GMT

ماتسا از فدراسیون بسکتبال بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۰۱۹۴

زلاتکو ماتسا با هیئت همراهش بعد از بازدید از فدراسیون های هندبال،مرکز ملی فوتبال،ووشو و کشتی از فدراسیون بسکتبال هم بازدید و تمرینات تیم ملی بسکتبال سه به سه دختران را از نزدیک مشاهده کرد.

به گزارش وزرش سه و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ زلاتکو ماتسا رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی به همراه دبیر کل و نایب رئیس و سفیر این کشور،  تومیسلاو گراهوواتس رئیس فدراسیون هندبال کرواسی و دیگر هیئت همراهش و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، حمید سلامی مدیر تشریفات کمیته ملی المپیک به فدراسیون بسکتبال رفتند و نشستی با دکتر رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال،مسعود عماری دبیر این فدراسیون داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست دکتر طباطبایی نیازها و خواسته های فدراسیون بسکتبال را مطرح کرد تا با ارتباط بیشتر با کرواسی بتوانیم در این رشته پیشرفت کنیم.


طی این نشست مقرر شد تا فدراسیون بسکتبال پیش نویس تفاهم نامه ای را به فدراسیون کرواسی ارسال کند تا ارتباطات بصورت مدون و قانونمند  باشد.


دکتر طباطبایی درخصوص مفاد پیش نویس خواسته های ایران از فدراسیون بسکتبال کرواسی گفت: تلاش ما برای استفاده هرچه بیشتر از دانش مربیان کرواسی است و همچنین برگزاری اردوی مشترک با تیم های بسکتبال مطرح این کشور در رده های بزرگسلان و پایه و در دو بخش بانوان و آقایان تا باعث رشد بسکتبال کشور شود.


در پایان این نشست رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی با همراهانش از محل تمرین اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان دیدار کردند و از نزدیک شاهد تمرینات دختران بسکتبالیست بودند.

 

 

بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس

کمیته بین‌المللی المپیک (IOC)گزارش داد که تیم پناهندگان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ نشان خاص خود را خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته بین المللی المپیک (IOC) اعلام کرد که تیم پناهندگان برای نخستین بار در المپیک پاریس نشان خود را خواهد داشت و یک قلب در مرکز پرچم وجود دارد.

حلقه‌های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد! + عکس

در بیانیه IOC آمده است: این نشان همه ما را متحد می‌کند. با وجود اینکه همه ما متفاوت هستیم، اما همه ما مجبور شدیم سفری را طی کنیم تا به جایی که هستیم، برسیم. ورزشکاران نماینده کشور خاصی نیستند، آنها نماینده تیم المپیک پناهندگان هستند. داشتن لوگوی خودمان حس تعلق ایجاد می‌کند و به ما این فرصت را می‌دهد که جمعیتی بالغ بر 100 میلیون نفر را نیز نمایندگی کنیم.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود. تیم المپیک پناهندگان شامل 36 ورزشکار خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت