Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@00:01:44 GMT

بیست‌وششمین مرحله کمک‌های مردمی به خوزستان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۲۱۸۴

بیست‌وششمین مرحله کمک‌های مردمی به خوزستان ارسال شد

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: مددجویان و نیازمندان استان قزوین طی سال ۹۷ در قالب کمک معیشت ماهیانه، کمک های موردی، درمانی، فرهنگی، تسهیلات اشتغال و کارگشایی و ... بیش از ۲۳۲ میلیارد تومان از کمیته امداد استان قزوین دریافت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مومنی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: مددجویان و نیازمندان استان قزوین طی سال 97 در قالب کمک معیشت ماهیانه، کمک‌های موردی، درمانی، فرهنگی، تسهیلات اشتغال و کارگشایی بیش از 232 میلیارد تومان از کمیته امداد استان قزوین دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از این رقم، 72 میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتغال و کارگشایی پرداخت شده و بیش از 160 میلیارد تومان کمک بلاعوض شامل کمک معیشت ماهیانه، کمک‌های موردی، درمانی، فرهنگی، تسهیلات اشتغال و کارگشایی بوده است.

این مسئول تصریح کرد: حتی یک ریال از کمک‌های مردمی برای هزینه‌های جاری صرف نشده و همه کمک‌های مردمی در موارد اعلامی از سوی نیکوکاران براساس نیت اهداء کننده و در سایر موارد نیز براساس مقررات تنها برای نیازمندان صرف شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده عنوان کرد: بیش از 4000 طرح اشتغال طی سال 97 برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده که در مجموع  در حال حاضر 13 هزار اشتغال فعال در استان به واسطه تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده، وجود دارد.

ارسال کمک‌های مردمی به خوزستان

وی بیان کرد: مردم استان قزوین همچون سایر هموطنان برای کمک به سیل زدگان، مشارکت خوبی داشته اند به طوری که تاکنون بیش از سه میلیارد و 700 میلیون تومان کمک های مردمی از طریق این نهاد ،برای سیل زدگان جمع آوری شده و ارسال شده است.

این مسئول ادامه داد: در ادامه ارسال کمک‌های مردم قزوین برای سیل زدگان، 9دستگاه خودرو شامل سه دستگاه کامیونت و شش دستگاه نیسان کمک های جمع آوری شده برای هموطنان سیل زده در خوزستان ارسال شد که بدین ترتیب کمک های ارسالی برای سیل زدگان به 29 دستگاه خودرو رسید.

وی اعلام کرد: ارزش کمک های ارسالی در این مرحله بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است.

مومنی عنوان کرد: تاکنون بالغ بر 62هزار بطری آب معدنی، 149 تخته فرش، 340 متر مربع موکت، حدود دو هزار تخته پتو، پنج دستگاه یخچال، هفت دستگاه اجاق گاز، دو دستگاه تلویزیون، بیش از 24 هزار جفت کفش و البسه و بیش از 13 هزار مورد سایر لوازم ضروری از سوی مردم نیکوکار استان قزوین اهدا شده و برای سیل زدگان شمال و غرب کشور ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد قزوین یادآورشد: مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و یا از طریق شماره حساب 639999 و شماره کارت 6037707000082663 برای سیل زدگان ارسال کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر ستاد انتخابات خوزستان در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵  شبکه خوزستان گفت: از بامداد امروز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آغاز شد.

حجت الله دهدشت افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس دراستان خوزستان در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:تبلیغات نامزد‌های انتخابات تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ٢۰ اردیبهشت ادامه دارد.

 مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد