Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در ادامه دیدارها و ملاقات‌های خود در مسکو، با «کنستانتین کاساچف» رئیس کمیته بین الملل شورای فدراسیون روسیه دیدار و گفتگو کرد.

کاساچف در این ملاقات ضمن با اهمیت دانستن نقش ایران در منطقه گفت: بسیاری از مسائل منطقه و حتی جهان بدون حضور ایران قابل حل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به افزایش همکاری‌های دو کشور علیرغم تحریم‌های آمریکا اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه تحریم‌ها مانع توسعه روابط دو کشور نشده و علاوه بر همکاری‌های سیاسی و اقتصادی، همکاریهای های پارلمانی، بویژه همکاری‌های سه جانبه با ترکیه افزایش یافته است.

کد خبر 4603662 محمد مهدی ملکی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت امور خارجه ایران شورای راهبردی روابط خارجی کمال خرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی

 محمد بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اندی عمران سلیمان وزیر کشاورزی اندونزی ملاقات کرد.

در این ملاقات وزیر کشاورزی اندونزی با اشاره به تغییرات آب و هوایی و آثار نامطلوب آن بر محصولات کشاورزی، خواستار استفاده از دانش متخصصان ایرانی در زمینه مدیریت منابع آب و استفاده از ظرفیت‌های فناوری کشورمان به خصوص فناوری نانو در صنایع کشاورزی شد.

بروجردی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در این زمینه، امضای سند یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی و برگزاری نشست سوم کمیته راهبری کشاورزی مشترک دو کشور را گام مهمی جهت تقویت مناسبات دو کشور دانست.

در این دیدار همچنین مقرر شد وزرات کشاورزی اندونزی در آینده نزدیک میزبان هیات کارشناسی وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان