Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امامی امین بعد از ظهر دوشنبه در مراسم معارفه «غلامرضا عباس پاشا» به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران طی سخنانی لازمه رسیدگی به مسائل و مشکلات مربوط به ۱۷ هزار واحد تولیدی و صنعتی استان تهران را صرف زمان و انرژی بیشتری خواند و افزود: تفکیک معاونت اقتصادی و توسعه مدیریت سبب تقویت واحدهای صنعتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بخش مهمی از مشکلات کنونی موجود در کشور مربوط به بروکراسی حجیم نظام حاکمیتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: دولت در تلاش است تا این وضعیت را با مقررات زدایی و کاهش بروکراسی اداری اصلاح کند.

امامی امین با بیان اینکه موضوع تفکیک معاونت هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع ابتدا در ۱۴ استان مطرح بود، افزود: نام استان تهران در میان آنها قرار نداشت اما با پیگیری‌های انجام شده این موضوع مشمول این استان نیز شد و اکنون با دستور سازمان استخدامی و اداری کشور بنا شده است این موضوع تفکیک معاونت در تمامی ۳۱ استان اعمال و اجرا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران اظهار داشت: مدیریت بدون منابع و با فشار دستگاه‌های نظارتی کار دشواری است.

بر اساس این گزارش، به دستور سازمان اداری و استخدامی کشور ساختار جدید اداری استانداری‌های کشور اعلام و استاندار تهران صاحب چهار معاونت شد.

کد خبر 3571582

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت استانداری تهران واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رحمانی در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی افزود: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.   معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند گفت: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.   رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.   ره انجام، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت:برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

دیگر خبرها

  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است