Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:25:21 GMT

سنجش باسوادی و دانش جامعه با معیار جایگاه معلم سنجیده شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۴۳۹۲

سنجش باسوادی و دانش جامعه با معیار جایگاه معلم سنجیده شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رمضانی عصر دوشنبه در آئین گرامیداشت روز معلم به میزبانی تالار شهید مطهری سمنان بابیان اینکه سنجش باسوادی و دانش جامعه می‌بایست با معیار جایگاه معلم سنجیده شود، ابراز داشت: معلمان نقش بسیار مهمی در پرورش نسل فردای ایران دارند لذا با توجه به این جایگاه تکریم جامعه فرهنگیان همواره باید مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه تکریم معلمان نباید تنها به هفته معلم اختصاص پیدا کند، افزود: خوشبختانه بحث تکریم معلمان طی سنوات اخیر فرهنگ سازی شده است اما این به تنهایی کافی نیست و همه ایام سال باید این تکریم وجود داشته باشد.

مدیرکل فرهنگی و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش بابیان اینکه توسعه فرهنگ در جامعه را باید مدیون معلمان بود، ابراز داشت: بر همین اساس قدرشناسی از معلمان باید در دستور کار قرار گیرد و این مهم به عنوان یک رویکرد اصلی در جامعه نهادینه شود.

رمضانی در ادامه تصریح کرد: برگزاری همایش‌های تکریم از معلمان نشان می‌دهد که مسئولان تا چه میزان قدر دان این قشر پر تلاش هستند که خوشبختانه این مهم در استان سمنان به خوبی در حال انجام است.

وی افزود: تکریم معلمان نه در عصر حاضر بلکه از جمله مباحث اعتقادی و دینی ایرانی‌ها محسوب می‌شود بنابراین باید همواره به فرهنگیان و معلمان احترام گذاشت و در مناسبت‌های مختلف از آن‌ها تجلیل کرد.

کد خبر 4603880

منبع: مهر

کلیدواژه: علی رمضانی آموزش وپرورش سمنان هفته معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان،پیشگامان جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سردشت در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه ضمن تبریک روز معلم به جایگاه و منزلت والای معلم پرداخت و گفت: حرکت و رویکرد معلمین باید جهت دهی جامعه به سوی جامعه علمی همراه با اخلاقی حسنه برای کسب سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت باشد.

ماموستا محمد واوی افزود : معلمان در توسعه و پیشرفت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه نقش بسیار مهمی ایفا می کنند و همواره به عنوان پیشگامان جامعه در همه زمینه ها نقش دارند و تاثیر گذار هستند.

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • شکوفایی روح، ثمره تربیت معلمان است
  • معلمان،پیشگامان جامعه
  • تاکید امام جمعه موقت بوکان برلزوم تکریم معلمان
  • همه از اجرای طرح نور حمایت کنند
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • معلمان به نقش خود در هویت سازی دانش آموزان توجه کنند
  • معلمان به نقش خود در هویت سازی دانش آموز دانش آموزان توجه کنند