Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:01:00 GMT

گشت‌های ویژه رمضان در سطح بازار شهرستان گناوه فعال شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۵۸۵۲

گشت‌های ویژه رمضان در سطح بازار شهرستان گناوه فعال شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد عصر دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان گناوه اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان تهیه اقلام و ملزومات مورد نیاز و اشباع بازار از کالاهای اساسی و دسترسی آسان مردم به کالاهای موردنیاز از ضروریات است که باید در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گیرد.

پاک نژاد اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان گشت‌های ویژه رمضان از سوی ستاد تنظیم بازار شهرستان گناوه فعال و در دستور کار اعضا قرار گیرد و نظارت و بازرسی‌ها در این ماه افزایش و نظارت کافی در این ایام بر بازار صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه یادآور شد: نظارت کافی و کامل بر بهداشت شیرینی‌پزی ‌ها و رستوران‌ها صورت گیرد و علاوه بر بازدید از شیرینی‌پزی ‌ها، بر رستوران‌ها نیز هم از نظر داشتن مجوزها و پروانه‌ها کسب و رعایت بهداشت بازدید و کسانی که موارد را رعایت می‌کنند تشویق و با متخلفان بر اساس قانون برخورد شود.

وی پیرامون توزیع کالاهای اساسی در شهرستان گفت: در توزیع کالاهای اساسی در بازار شهرستان هیچ گونه حواله‌ای صادر نشود و بخصوص صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی دقت کافی در این زمینه داشته باشند.

فرماندار گناوه گفت: توزیع کالاهای اساسی در شهرستان گناوه علاوه بر شهرها در روستاهای این شهرستان هم صورت می‌گیرد و باعث رضایتمندی بیشتر در میان مردم شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: از موارد بسیار خوب در زمینه تنظیم بازار شهرستان گناوه تعامل و همکاری بسیار خوب جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت است که جای تقدیر دارد.

پاک نژاد تصریح کرد: دریافت کنندگان وام و تسهیلات اشتغال‌زایی انتظار حمایت دارند و ما باید با خرید محصولات آنها که قابل استفاده در شهرستان است در توزیع و تولید از آنها حمایت کنیم که لازم است با بازدید کامل و تشکیل نشست با آنها در این مورد کار شود.

وی با اشاره به عرضه قلیان در برخی از واحدهای صنفی گفت: بررسی این مورد در دستور کار اتاق اصناف با همکاری اماکن و بهداشت قرار گیرد و پس از بررسی و بازدید شبکه بهداشت با همکاری دستگاه‌های متولی اقدام به تعطیلی این واحدها کنید.

وی در در زمینه تذکرات داده شده به متخلفان از سوی بازرسان تنظیم بازار گفت: بعد از تذکرات شفاهی به متخلفان لازم است تذکرات کتبی داده و در پرونده آنها درج شود.

کد خبر 4603906

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گناوه ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند

مهدی عباسی در آیین تجلیل از کارگران نمونه مدیریت برق شهرستان گناوه اظهار داشت: کارگران حوزه برق در گناوه در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی در راستای خدمت رسانی به مردم دریغ نمی‌کنند که شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند و امیدوارم شاهد بهبود عملکرد این عزیران در عرصه‌های مختلف باشیم.

بخشدار مرکزی گناوه خاطر نشان کرد: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستا‌های بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستا‌های بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی گناوه دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم تا پایان امسال با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستا‌ها و حتی بنکی‌های بالای ۲ خانوار در این شهرستان را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برق نداشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد