Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستم‌زاد گفت: راه برون‌رفت از مشکلات و بی‌اثر کردن توطئه‌ها، اتحاد، همدلی و هم‌افزایی بین شیعه و سنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،« حسن رستم‌زاد» شب گذشته( دوشنبه، ۹ اردیبهشت) در دیدار با علمای اهل سنت که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: راه برون‌رفت از مشکلات و بی‌اثر کردن توطئه‌ها، اتحاد، همدلی و هم‌افزایی بین شیعه و سنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه وحدت بین شیعه و سنی از جمله مسائل مهم جهان اسلام و کشور است، افزود: باید وحدت بین این دو مذهب مورد توجه علمای اهل تسنن و تشیع قرار گیرد و در اولویت آنان باشد.

 

وی با اشاره به اینکه اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی از ابزارهای همیشگی دشمنان برای ضربه‌زدن و زمین‌گیر کردن مسلمانان است تصریح‌کرد: هر اقدامی که موجب اختلاف میان مسلمانان و استفاده دشمنان از این اختلاف شود، خیانت به کشور است و باید زمینه‌های ایجاد چنین اختلافاتی را شناسایی و مقابله کرد.

 

رستم‌زاد گفت: امروز علمای اهل سنت نقش بسزایی در خنثی کردن توطئه‌های خارجی برای تفرقه‌افکنی بین مردم دارند و باید با قوت بیشتر به مقابله با این توطئه‌ها ادامه دهند زیرا بدخواهان هر روز با نقشه‌ها و توطئه‌های جدید برای ضربه‌زدن به این نظام و ملت آماده می‌شوند که خوشبختانه با رهنمودهای دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب و بیداری مردم، این توطئه‌ها و ترفندها تاکنون بی‌اثر بوده است.

 

فرماندار بندر آستارا اضافه‌کرد: عواملی که اختلاف‌افکنی می‌کنند نه به شیعه علاقه دارند و نه به تسنن، نه مقدسات شیعه را قبول دارند و نه مقدسات سنی را بلکه فقط به دنبال برآورده کردن آرزوهای دشمنان خارجی هستند.

 

رستم‌زاد در پایان ضمن تشکر از علمای اهل تسنن شهرستان آستارا به دلیل ایجاد همدلی و وحدت بین اهل تسنن و تشیع در آستارا تلاش بیش از پیش آنان را در مقابله و بی‌اثر کردن تفکرات افراطی را خواستار شد که منبعث از صهیونیسم، وهابیت و افکار تکفیری و سلفی است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر قم نمایشگاه کتاب سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران کانون های فرهنگی هنری مساجد عربستان شبستان علمای اهل تسنن شیعه و سنی وحدت و همدلی بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت و همگرایی جامعه اهل سنت و تشیع است که این مهم در آینده هم تقویت خواهد شد.

احسان کامرانی امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به نقش وحدت در ایجاد تمدن نوین اسلامی، عنوان کرد: استان هرمزگان از دیرباز تاکنون شاهد وحدت بی‌نظیری میان برادران اهل سنت و تشیع است‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تمدن نوین اسلامی را افتخاری برای مسلمانان دانست و اظهار کرد: مسلمانان تا قرن ششم و هفتم در جهان سرآمد و دارای تمدن نوینی بودند که ریشه اصلی آن موفقیت وحدت بود.

وی تاکید کرد: وحدت فقط این نیست که بر زبان جاری شود بلکه این جلسات و همایش‌ها و مناظراتی که برگزار می‌شود را می‌توان در راستای تقویت وحدت خلاصه کرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • پشت پرده «شیعه» شدن ژوزه مورایس؛ ازدواج با شیدا مقصودلو؟
  • ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد
  • سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد
  • (ویدئو) زورخانه پهلوان رستم؛ بنایی کهن در تاریخ شهر مشهد
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • (تصاویر) زورخانه پهلوان رستم