Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت از سفر رئیس قوه قضاییه­ به استان سیستان و بلوچستان خبر داد. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی اظهار داشت: رئیس قوه قضائیه، استان سیستان و بلوچستان را به عنوان اولین استان برای سفر رسمی انتخاب کرده که نشانه توجه و اهمیت وی به استان است که قطعاً ثمرات بسیار خوبی برای استان به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان افزود: امیدواریم این سفر برای مردم استان و دستگاه قضائی باعث خیر و برکت باشد و آنچه که خیر مردم است در این سفر رقم بخورد و بتوانیم از ظرفیت مسئولان عالی قضائی در استان به بهترین نحو استفاده کنیم.

معاون فناوری اطلاعات قوه قضاییه: با بلاک‌چین می‌توان تحریم‌ها را دور زدمعاون حقوقی قوه قضاییه تغییر کردنقش‌آفرینی قوه قضائیه در "رونق تولید" منوط به تحول و استفاده از قضات اقتصاددان است

وی ادامه داد: همزمان با سفر وی به استان نیز 6 هئیت از مسئولان عالی رتبه قضائی به شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان اعزام و مسائل و مشکلات قضائی مردم در این شهرستان‌ها را بررسی می‌کنند که مشکلاتی که توسط این هئیت در استان جمع آوری می‌شود در جلسه مسئولان عالی رتبه قضائی بررسی و تصمیمات لازم برای حل آنها اتخاذ می‌شود.

حجت‌الاسلام حمیدی گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با نخبگان، دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان، دیدار با روحانیون شیعه و سنی در استان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضائی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضائی از مهمترین برنامه‌های سفر ایشان به استان است. همچنین بازدید از مناطق سیل‌زده منطقه سیستان نیز در دستور کار رئیس قوه قضائیه قرار دارد.

انتهای پیام/ ت

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن

مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضائی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضائی وزارت آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، امید رضاوند با اشاره به شأن و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه اظهار کرد: به‌رغم این مهم که معلم به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی در جامعه برخوردار و نقش وی در هدایت آینده‌سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

وی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضائی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است، افزود: جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیراخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

کد خبر 751123

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان