Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد در صورتیکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور مانع انجام تحقیقات دموکرات‌ها شود، کنگره راهی جز استیضاح او نخواهد داشت.

معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با «ای بی سی» اعلام کرد اگر ترامپ، کاخ سفید و جمهوری‌خواهان تلاش کنند تا مانع تحقیقات کنگره در خصوص موضوعاتی که در گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا، بدان پرداخته نشد، شوند، دموکرات‌ها هیچ راهی بجز استیضاح او ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعاتی که به گفته بایدن در تحقیقات دموکرات‌های کنگره قرار است بدان پرداخته شود این است که آیا ترامپ با اخراج جیمز کومی، رئیس پیشین اف بی آی و نیز تلاش برای اخراج مولر سبب کارشکنی بر سر اجرای عدالت شده است یا خیر.

نامزد جدید دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ افزود: به چندین مورد در حدود ۷ یا ۸ مورد در گزارش (مولر) پرداخته نشده است. در واقع اگر آن‌ها مانع انجام تحقیقات شوند، آن‌ها (دموکرات ها) هیچ راهی دیگر جز رفتن به سوی تنها ملجا قانونی که برایشان باقی مانده و استیضاح است، ندارند. اما در عین حال باید مطمئن شویم او به عنوان رئیس جمهور آمریکا مورد حمایت نیست. معاون رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین از کنگره این کشور خواست تا در صورتیکه کاخ سفید مانع انجام تحقیقات دموکرات‌ها شود، روند استیضاح ترامپ را آغاز کند. 

پیشتر نیز «کاملا هریس» نماینده ایالت کالیفرنیا و دیگر نامزد دموکرات‌ها در انتخابات سال ۲۰۲۰ به شبکه خبری سی ان ان گفت: ما دلایل خوبی داریم که باور کنیم تحقیقاتی صورت گرفته که شواهدی به ما ارائه می‌کند که می‌گوید این رئیس جمهور و دولتش درگیر کارشکنی قضایی بودند. به عقیده من کنگره باید اقدامات مربوط به انجام استیضاح رئیس جمهور را در پیش بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ کنگره آمریکا انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # جو بایدن ، آمریکا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین