Web Analytics Made Easy - Statcounter

مناف پور مسئول برگزاری مسابقات در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت : سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان سمنان با هدف نشاط و تعالی بازنستگان در سمنان در حال برگزاری است .

وی افزود : این مسابقات در ۶ رشته ورزشی است که امروز اولین مسابقه آن در رشته شطرنج آغاز شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناف پور تصریح کرد : ۳۳۷ نفر در رشته‌های مختلف اعم از، ۹۰ نفر در رشته دارت و ۶۸ نفر در تنیس روی میز و ۵۳ نفر در تیراندازی با تفنگ بادی و ۵۰ نفر در دو و میدانی و ۲۳ نفر در شطرنج و ۵۳ نفر در شنا کرال و قورباغه شرکت می‌کنند .

مسئول برگزاری مسابقات تاکید کرد : این مسابقات تا ۲۶ شهریور ماه ادامه دارد و نفرات برتر به مسابقات کشوری که در تهران برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام / گ

سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در سمنان با حضور ۳۳۷ نفر در ۶ رشته ورزشی آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی