Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل لنکرانی با اشاره به ساخت و ساز های جدید در سطح شهر گفت: باید در این زمینه دقت نظر شود که ساختمان های جدید که بلند نیز ساخته می شود، به ساختمان های قدیمی اشراف نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله «محمدجواد فاضل لنکرانی» سه شنبه شب (10 اردیبهشت) در دیدار با شهردار قم گفت: شهرداری قم خدمات گسترده ای را در زمینه کمک رسانی به مردم و تلاش برای شهر انجام می دهد که از عملکرد آنها به ویژه در زمینه نوروز و سیل، رضایت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز فقهی ائمه‌اطهار (ع) گفت: افرادی که به صورت خالصانه در قم کار کنند، مشمول عنایات حضرت فاطمه معصومه(س) قرار می گیرند که باید همواره تلاش کنیم تا این موضوع شامل حال ما نیز شود.

 

وی به اجرای طرح های مختلف در شهرداری قم اشاره کرد و گفت: این طرح ها نشان می دهد که به چه میزان شهرداری در دوره کنونی موفق بوده است و باید بکوشید تا همواره این روند ادامه داشته باشد.

 

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه شهرداری قم در اجرای پروژه ها کاملا پویا عمل می کند گفت: این پویایی به صورت کامل ملموس است مثلا در زمینه فضای سبز در گذشته هیچ طراوتی را در شهر شاهد نبودیم، اما در نقاط مختلف شهر این امر وجود دارد.

 

رئیس مرکز فقهی ائمه‌اطهار (ع) با اشاره به اجرای طرح های مختلف در هسته مرکزی شهر گفت: در این زمینه نیز شاهد هستیم که اقداماتی صورت گرفته که امیدواریم در نهایت موجب رضایت همشهریان و زائران کریمه اهل بیت(ع) باشد و تسهیل در رفت و آمد را در پی داشته باشد.

 

وی گفت: شهر باید برنامه داشته باشد و بدون برامه و تدبیر نمی توان شهر را اداره کرد که امروزه این تدبیر و برنامه ریزی در امور شهر احساس می شود و شهرداری در حال بهبود وضعیت است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ساخت و ساز های جدید در سطح شهر گفت: باید در این زمینه دقت نظر شود که ساختمان های جدید که بلند نیز ساخته می شود، به ساختمان های قدیمی اشراف نداشته باشد.

 

وی بیان داشت: نباید ساخت و سازهای جدید موجب سلب آسایش مردم شود که این امر نکته مهمی است و نباید به فراموشی سپرده شود.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران قم مراسم افتتاحیه مشهد سیل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه کتاب آیت الله فاضل لنکرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان، ولی عصر (عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان ۵ طبقه بود که خوشبختانه نیرو‌های آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود