Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@23:05:02 GMT

چاپ مجدد کتب نفیس جنگ تحمیلی پس از ۳۰ سال

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۹۱۶۱

چاپ مجدد کتب نفیس جنگ تحمیلی پس از ۳۰ سال

مجموعه کتابهای نوستالوژیک و خاطره انگیز عکس با عنوان "جنگ تحمیلی" (The Imposed War ) توسط انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح پس از ۳۰ سال منتشر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، جلدهای اول و دوم این مجموعه پس از طی مراحل فنی پایانی به زودی و در شمارگان ۱۵۰۰ نسخه وارد بازار نشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است جلد یک این مجموعه حاوی ۱۶۵ عکس در ۲۲۰ صفحه و جلد دوم این مجموعه نیز  دربرگیرنده ۸۷ عکس در ۱۶۸ صفحه می باشد و ۴ جلد باقی مانده نیز در حال آماده سازی برای بازنشر  تجدید چاپ قرار دارند.   لازم به ذکر است انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در سالهای پس از جنگ ۳ جلد دیگر این مجموعه را در قالب جلد ۷(کتاب زن در دفاع مقدس)، جلد ۸(کتاب خرمشهر) و جلد ۹(کتاب شهدا) منتشر کرده است.   غرفه انتشارات روایت فتح در راهرو 11/1 و انتشارات ساقی درراهرو 21 و انتشارات انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در راهرو 28 ناشران عمومی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قرار دارند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناخت گام‌به‌گام و تدریجی جریان اسرائیل
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد