Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: هم اکنون هزار و ۱۵۰ سرپرست خانوار در بخش قوشخانه شیروان فاقد پوشش بیمه هستند که با توجه به قرار گرفتن این بخش در مرز باید تلاش بیشتری برای تحت پوشش قرار گرفتن آنان صورت گیرد.

محمدرضا غلام زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: بیشترین خانوار فاقد پوشش بیمه روستایی عشایری در این شهرستان مربوط به بخش قوشخانه است که با توجه به اهمیت و توجه این دولت در بحث بیمه، امسال در اولویت بیشتری قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بیشترین درصد جذب بیمه شدگان این شهرستان در دهستان حومه با عضویت 65 درصد خانوارهای روستایی است، گفت: به زودی سرپرستان روستایی عشایری فاقد پوشش بیمه ای به عضویت صندوق در می آیند.


غلام زاده افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته اسامی خانوارهای فاقد بیمه روستایی در اختیار کارگزاران این صندوق قرار خواهند گرفت و با مراجعه حضوری به درب منزل و در اختیار گرفتن مدارک آنان، روستاییان فاقد هیچ گونه بیمه به عضویت صندوق در خواهند آمد.


مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: ارائه خدمات بیمه اجتماعی به کاهش فقر، بهبود زیرساخت های اقتصادی و در نتیجه توسعه اقتصادی و اجتماعی بخش کشاورزی، روستایی و عشایر می انجامد که در این راستا، دولت مصمم است تا با رویکرد گسترش بیمه های اجتماعی در جهت کاهش فاصله طبقاتی جمعیت روستایی و شهری، کاهش محرومیت و گسترش عدالت اجتماعی گام های موثرتری بردارد. 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مشهد مرحله کشوری خبرگزاری شبستان خسارت سیل مراسم افتتاحیه سیل مسجد روزنامه شهید مطهری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر افراد فاقد بیمه شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند