Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز سهندی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات برای چهار هزار و 700 مددجوی تحت پوشش این نهاد پرداخت شده که با آن یکهزار و 853 نفر در مناطق شهری استان با پرداخت 317 میلیارد ریال تسهیلات صاحب شغل شدند.
وی ادامه داد: 2 هزار و 849 نفر از مددجویان استان نیز در روستاها با اعتبار 738 میلیارد ریال از تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد استان بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سهندی بیان کرد: در سال گذشته سقف تسهیلات ارائه شده از 200 میلیون ریال به 500 میلیون ریال افزایش یافت که میزان تسهیلات ارائه شده در سال 1397 نسبت به سال قبل از آن 17 درصد افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: در سال گذشته، پس از اشتغالزایی برای افراد تحت حمایت، یکهزار و 423 خانوار مددجو به خودکفایی رسیده و از گردونه حمایتی کمیته امداد آذربایجان‌غربی خارج شدند.
وی ادامه داد: در بین تمام شهرستان‌های آذربایجان غربی ارومیه با یکهزار و 11 نفر و پرداخت 226 میلیارد ریال تسهیلات در راستای اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان پیشرو است و بعد از ارومیه،مهاباد با اشتغال‌زایی برای 398 نفر و پرداخت 104 میلیارد ریال تسهیلات در رتبه دوم قرار دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)آذربایجان غربی افزود: بیشترین مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان با اشتغالزایی برای 2 هزار و 452 نفر مربوط به بخش دامداری است.
وی بیان کرد: امسال نیز این نهاد حمایتی ایجاد اشتغال‌ برای هشت هزار نفر را با پرداخت 2 هزار و 220 میلیارد ریال در برنامه دارد.
وی اجرای طرح راهبران شغلی و راه اندازی طرح نیروگاه خورشیدی پنج کیلو واتی با همکاری منطقه آزاد ماکو و موسسه عترت بوتراب را از دیگر برنامه‌های حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی در سال جاری عنوان کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: تسهیلات اشتغال تنها برای مددجویان تحت حمایت پرداخت نمی شود و هر فردی که توسط حوزه مددکاری، مستحق دریافت وام شناخته شود، می‌تواند از تسهیلات خودکفایی این نهاد استفاده کند.
وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با الهام از تعالیم شرع مقدس همواره سعی بر این دارد که اصولی‌ ترین و شایسته ‎ترین خدمات را به مددجویان مورد حمایت ‌عرضه کند و بر همین اساس طرح‌ها و فعالیت‌های خودکفایی را در راس برنامه‎های خود قرار داده‌ است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: طرح های خود اشتغالی، گام مهمی در تامین معیشت خانواده های نیازمند و استقلال اقتصادی مددجویان بوده و نخستین و اساسی‎ترین گام در این رابطه ایجاد روحیه خوداتکایی و اعتماد به خود و روحیه علاقه به کار و عدم اتکا به دیگران است.
سهندی افزود: کمیته امداد به دنبال ایجاد مشاغل پایدار با درآمد مناسب برای مددجویان است و توانمندسازی، مدل‌سازی و پشتیبانی سه مؤلفه راهبردی برای مدیریت جریان ایجاد فرصت‌های شغلی در این نهاد است.
وی ادامه داد: کمیته امداد استان قبل، حین و بعد از دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی بر کار مددجویان نظارت می کند و این یکی از دلایل پایداری طرح‌های اشتغال مددجویان تحت پوشش این نهاد است.
وی اضافه کرد: سالانه باید حداقل برای 10 درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی، اشتغال پایدار ایجاد شود تا آنان به سمت یک زندگی مستقل و به دور از حمایت های کمیته امداد سوق داده شوند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی بیان کرد: همه تلاش این نهاد حمایتی ارتقای سطح رفاه خانواده های تحت حمایت و کمک به رفع مشکلات آنهاست و از هر فرصتی برای رسیدن به این هدف استفاده می کنیم.
به گزارش ایرنا، کمیته امداد که نخستین نهاد تاسیس شده پس از انقلاب اسلامی در کشور است، از اسفندماه سال 1357 تاسیس شده و در حال حاضر نزدیک به 40 سال از فعالیت این نهاد حمایتی می گذرد.
8137/ 3020
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی استقلال انقلاب اسلامی خانواده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان رضوی گفت: ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خراسان رضوی افتتاح و تحویل مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، رضا سلم آبادی در مراسم واگذاری 33863 واحد مسکونی به مددجویان در کل کشور که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: 33 هزار و 863 واحد مسکن مددجویی امروز در کشور افتتاح شد که از این تعداد، 2105 واحد مسکن مددجویی مربوط به خراسان رضوی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: این واحدها از مجموع تفاهمنامه با سپاه و بنیاد علوی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برابر تفاهم انجام شده در سال 1401، طی دو سال تعداد 6000 واحد مسکن مددجویی در استان خراسان رضوی ساخته می شود.سال گذشته 1900 واحد مسکن مددجویی و امروز 2105 واحد مسکن تحویل مددجویان شد.

وی با بیان اینکه حدود 2000 واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه باید احداث و تحویل مددجویان شد،گفت: تلاش می شود این واحدها در زمستان سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بین 100 تا 150 میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد، 50 میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت و 200 میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشارکت خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است