Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: تمام هم و غم خود را بر این می‌گذاریم که انتخابات فدراسیون خوب و بدون تنش انجام شود.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از تعیین به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: رشته وزنه برداری برای همه مهم است و سعی می‌کنیم انتخابات فدراسیون خیلی خوب، بدون تنش و با عدالت برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تمام هم و غم خود را بر این خواهیم گذاشت که انتخابات به خوبی برگزار شود.

خسروی در پاسخ به این پرسش که نزدیک‌ترین مسابقه وزنه برداری جوانان جهان در فیجی است که با توجه به هزینه‌های بالا نگرانی‌هایی در مورد انجام این اعزام هست و امکان دارد این اعزام انجام نشود، تاکید کرد: توکل بر خدا ما تلاش خود را می‌کنیم که به بچه‌ها کمک کنیم.

او در مورد زمان برگزاری تودیع و معارفه نیز گفت: باید وزارت ورزش اعلام کند اما فکر می‌کنم ظهر شنبه یا یکشنبه باشد.

به گزارش ایسنا، دوره ریاست علی مرادی هفت اردیبهشت به پایان رسید اما با توجه به اینکه تیم‌های ملی مردان و بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بود و علی مرادی هم همراه تیم در مسابقات بود، وزارت ورزش انتخاب سرپرست را به بعد از بازگشت تیم از مسابقات موکول کرد و امروز هم سرپرست فدراسیون تعیین شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزنه برداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی در گفت‌وگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درباره حوادث بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود.

وی ادامه داد: موضوع دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود. بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه چه تضمینی برای اجرای آیین‌نامه وجود دارد، تصریح کرد: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور