Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@23:49:00 GMT

42 جوانان برتر و نخبه بوکانی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۲۲۵۲

42 جوانان برتر و نخبه بوکانی تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از جوانان برتر این شهرستان گفت: اداره ورزش و جوانان به تنهای نمی تواند جوابگویی ستاد ساماندهی امور جوانان باشد و برای ساماندهی امور جوانان باید کل حاکمیت و سازمان های دولتی توجه به امر جوانان را مد نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدحسین حسنی ادامه داد: 18شاخص برای ساماندهی امور جوانان تعریف شده که اداره ورزش وجوانان به تنهای نمی تواند همه شاخص های ساماندهی جوانان را به سر انجام برساند.
وی از نیروی جوان آماده به کار به عنوان فرصت برای کشور یاد کرد و افزود: باید تمام توان خود را برای حمایت از این نیروی جوان به کار گرفته و در راستای توسعه جامعه استفاده شود.
حسنی با اشاره به اینکه آموزش و بحث مهارت های زندگی برای جوانان را باید مدنظر قرار دهیم اظهار داشت: توجه جدی و پیگیرانه به مسائل و مطالبات حوزه جوانان،؛ توسعه مشارکت های اجتماعی جوانان و نگاه عمیق به مبانی فرهنگی و تربیتی اولویت مهم اداره کل در حوزه فرهنگی و جوانان است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: آسیب های اجتماعی اولویت کارهای اداره ورزش وجوانان بوده و در این راستا وام کار آفرینی خوبی در اختیار جوانان بخصوص جوانان روستایی قرار گرفته است.
سرپرست فرمانداری بوکان گفت: نقش جوانان در جامعه بر کسی پوشیده نیست و همین امر باعث شده که مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب به نقش جوانان اشاره داشته باشند و نقش آنها را برجسته نموده اند.
لقمان خسروپور ادامه داد: جوانان با قدرت و توانایی خود می توانند نقش موثری در توسعه کشور داشته باشند.
وی اضافه کرد: حضور جوانان این شهرستان در مسابقات و کسب عناوین برتر در رشته های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی نشانه توانمندی و استعدادهای برتر جوانان در این عرصه هاست که باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند.
خسروپور تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، افزایش نشاط اجتماعی، امید به آینده، الگو سازی و فراهم شدن زمینه تجلی ارزش های متعالی از اهداف اصلی این مراسم عنوان کرد.
در ادامه این مراسم نخبگان بوکانی به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای حل مشکلات و موانع پیشروی جوانان این شهرستان پراختند.
به گزارش ایرنا، در شهرستان بوکان هشت هزار و 500 ورزشکار زیر پوشش بیمه ورزشی هستند.
7510/ 3020
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی اداره ورزش و جوانان جامعه مد مقام معظم رهبری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی