Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک رکن اصلی انقلاب است که دشمن از این رکن هراس دارد. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرپل‌ذهاب، امیر حسن سیفی در مراسم یادواره شهید سرلشگر خلبان علی اکبر شیرودی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود یک اساس برای انقلاب اسلامی ایران است که از فرهنگ انقلابی ما جدا نشدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره اینکه تمام نیروهای مسلح در سطح جهان یک معیار ثابتی دارند، گفت: اساس، رکن و عملکرد یک معیار ثابت است اما این معیار ثابت در انقلاب ما به نحوی دیگر معنی می شود.

وی با بیان اینکه دشمنان همدلی مردم و سپاه را به خوبی حس کرده‌اند بیان کرد: دشمن ضرب شست وحدت در بین تمام نیروهای مسلح را چشیده است و اینگونه حرکت اشتباهی را علیه سپاه انجام داده‌اند.

 فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: پاسداران انقلاب اسلامی ایران باید این سختی‌ها را با صبر زینبی تحمل کنند و یک پاسدار باید این رکن را بداند که در چه جایگاهی قرار دارد و باید رنج انقلاب و مردم را بکشد اما دیده نشود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با بیان اینکه "هیهات منه ذله" فرهنگ تمام نیرو های مسلح ما است، بیان کرد: این فرهنگ را می‌توان در شخصی مانند شهید محسن حججی به خوبی مشاهده کرد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح خادم مردم ایران با هر دین و اعتقادی هستند افزود: مردم ایران اسلامی باید حامی خادمان خود باشند و این به عنوان یک خط قرمز باید در بین تمام مردم ایران قرار بگیرد.

سیفی با بیان اینکه ملت ایران می‌گویند حریف آمریکا می‌شوند، گفت: حریف آمریکا اراده قوی ملت ایران است.

فرمانده سپاه کرمانشاه: 25 هزار نفر به ارتفاعات بازی دراز صعود می‌کنندآزادسازی بازی دراز مرهون جانشفانی رزمندگان مخلص استفرمانده سپاه کرمانشاه: 25 هزار نفر به ارتفاعات بازی دراز صعود می‌کنند

رشادت‌های شهید شیرودی جریان ساز تفکر انقلاب اسلامی شد

فرمانده پایگاه یکم هوانیروز استان کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه همواره اتحاد سپاه و ارتش خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی بوده است، گفت: نیروی سپاه پاسدران یک اعتقاد از تفکر پاک انقلابی ایران اسلامی است و تمامی نیروهای مسلح ایران مانند برادر پشت نیروهای مسلح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

 امیر حشمت‌الله آزادی‌فر با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی در دستور کار دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته است، افزود: ترویج ارزش‌های اسلامی و حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور مهمترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه هوانیروز همواره در کنار انقلاب ایران اسلامی بوده است افزود: هوانیروز در دوران دفاع مقدس در بیشتر عملیات‌ها نقش تاثیرگذاری داشته است و در عملیات بازی دراز که نقش مستقیم در نتیجه این عملیات داشت.

آزادی‌فر افزود: شهید علی‌اکبر شیرودی با رشادت و دلاوری خود در جریان حمله به پادگان ابوذر جریانی را بر خلاف خواست دشمن رقم زد و از جان گذشتگی این شهید والا مقام بسیار ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه هر پرواز نیروی هوای اندیشه عزت ایرانی را به دنبال دارد، گفت: هوانیروز در تمامی شرایط پای کار انقلاب اسلامی و مردم بوده است که در زلزله و سیل نمونه‌ای از فداکاری‌های هوانیروز ارتش را دیدید.

انتهای پیام/ ع

R41380/P1494/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد