Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:44:05 GMT

ناجا در تمام بخش ها در خدمت انقلاب و مردم است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۰۹۹۲

ناجا در تمام بخش ها در خدمت انقلاب و مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسینعلی مستأجران پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین طی سخنانی با اشاره به مأموریت‌های ناجا در داخل و خارج از کشور گفت: نیروی انتظامی در تمام بخش‌ها در خدمت انقلاب و مردم است.

فرمانده هوافضای ناجا اضافه کرد: ما نیز در هوافضای ناجا با دید اعتقادی در خدمت مردم هستیم وامید داریم نام ماجزو مجاهدین فی سبیل الله ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار آیت الله محمودی نیز از خدمات ناجا تقدیر کرد و گفت: قطعاً با توکل به خدا و اخلاص و عمل به رهنمودهای رهبری می‌توان از اسلام و انقلاب حراست کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین از همکاری‌های صمیمانه هوا فضای ناجا در برگزاری مراسم انقلاب تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش، پیش از ظهر پنج شنبه سردار حسینعلی مستأجران فرمانده هوا فضای نیروی انتظامی به همراه ریاست عقیدتی، سیاسی و حفاظت این نیرو با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کردند.

کد خبر 4606384

منبع: مهر

کلیدواژه: هواناجا آیت الله محمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است