Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@02:54:47 GMT

دشمن مرزهای اخلاقی و اعتقادی کشور را نشانه گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۸۲۴۸

دشمن مرزهای اخلاقی و اعتقادی کشور را نشانه گرفته است

به گزارش ایکنا از زنجان، سردارقاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور شامگاه پنجشنبه 12 اردیبهشت‌ماه در مراسم یادواره ۴۰۰ شهید گلگون کفن ابهر، اظهار کرد: شهدا جوانانی هستند که از دل همین مساجدی که امروز میزبان ما هستند برخاسته‌اند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب ما شعاعی از  بعثت، غدیر و عاشوراست، ادامه داد: برای به دست آمدن این انقلاب خون‌های بسیار داده شده است که میوه و ثمره خون شهدا امروز امنیت و عزت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه جمعیت ۷۰ هزار نفری ابهر در دوران دفاع مقدس ۴۰۰ شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، افزود: این امر نشان از ولایتمداری و در صحنه بودن مردم ابهر است.
وی با بیان اینکه بعد از ۴۰ سال از که از عمر انقلاب می‌گذرد امروز شاهد هستیم که انقلاب پخته‌تر شده است، افزود: نفرت مردم نیز در این ۴۰ سال از استکبار افزایش یافته است.
وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور، تصریح کرد: تحلیل دشمنان این بود که مردم به لحاظ مشکلات کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حاضر نخواهند شد .
سردار رضایی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه پاسخ دندان‌شکن به تمام تحلیل‌های دشمنان بود، اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری حضور مردم در این راهپیمایی تماشایی بود.   نگاه انقلاب اسلامی به مستضعفان
وی با تاکید براینکه امروز ایران ۸۲ میلیون مبارز و مدافع نه صرفا در چارچوب مرزهای جغرافیای سیاسی ایران بلکه در کل دنیای اسلام دارد و  نگاه مستضعفین جهان به انقلاب اسلامی است، گفت:  رسیدگی به مظلومان و مستضعفان شعار انقلاب است.
سردار رضایی با اشاره به الهام‌بخش بودن انقلاب اسلامی ایران در جهان، ادامه داد: امروز شاهد تحقق این وعده امام خمینی (ره) هستیم که فرمودند جرقه ایجاد شده در کشورمان کل جهان را خواهد گرفت.
وی در ادامه با بیان اینکه قبل از سال ۵۷ کشور ما هیچ اختیاری حتی در داخل مرزهای خود نداشت، یادآور شد: لقب ژاندارم منطقه لقب کذایی بود که حکام ما یدک می‌کشیدند زیرا در عمل کشور وعزت ملت فروخته شده بود.
فرمانده مرزبانی کشور با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی قدرتی شکست‌ناپذیر و نفوذ ناپذیر است، گفت: اگر خارج از مرزهای کشور حضور داشته باشیم به عظمت ایران اسلامی پی خواهیم برد.
وی با اشاره به تحمیل جنگ علیه کشورمان توسط قدرت‌های بزرگ، ادامه داد: در طی هشت سال دفاع مقدس دنیا جنگی به ما تحمیل کرد که نتیجه‌ای جز انسجام هر چه بیشتر ملت ایران نداشت.
وی با اشاره به اینکه جنگ همواره ناپسند بوده است، گفت : دوران دفاع مقدس را از آن جهت مقدس دانستند که نیت الهی و وسیله قرار دادن شهادت برای رسیدن به خداست.
سردار رضایی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم هدف از خلقت را بندگی برای خدا عنوان کرده است، گفت: هدف شهدا و رزمندگان بندگی برای خدا بود و آنها شهادت را وسیله‌ای برای رسیدن به خدا انتخاب کردند.
وی با اشاره به اینکه  یکی از این شگفتی‌های انقلاب آشکار کردن جایگاه شهادت بود، ادامه داد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و اگر ما هدف شهدا را فراموش کنیم این  جز نمایش چیزی نخواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه شهدا به تبعیت از فرمان ولی فقیه عازم جبهه‌ها شدند، گفت: مدافعین حرم نیز با تاسی به خون شهدا هزاران کیلومتر از مرزهای جغرافیای ایران آن سوتر رفتند تا از انقلاب حفاظت کرده و  مکتب تشییع و علم علمدار کربلا دفاع کنند.
سردار رضایی با بیان این مطلب که امنیت هدیه شهدا و مدافعان حرم برای کشور است، گفت: اگر مدافع حرم نبودند امروز این مساجد و محافل برپا نبود زیرا دشمن برنامه سنگین برای کشور چیده بود اما شهدا اجازه ندادند به حریم ولایت تعدی شود.
وی با بیان اینکه دشمنان برخورداری از بال سرخ و سبز را دلیل شکست ناپذیری ایران اسلامی می‌دانند، ادامه داد: بال سرخ ملت ایران عاشورا و شهادت است که سبب می شود از مرگ نهراسند و بال سبز نیز بال امید به انتظار است.
وی با بیان اینکه دشمنان بر این امر تاکید دارند که ملت ایران زرهی با نام ولی فقیه دارد سبب می‌شود تیر ما به ملت ایران نرسد، گفت: به همین علت دشمنان به دنبال تضعیف ولایت فقیه هستند و می‌خواهند به طرق مختلف به ویژه فضای مجازی و ماهواره فاصله بین ولی فقیه و مردم ایجاد کنند که با بصیرت و هوشیاری ملت ایران این رویای آنها محقق نخواهد شد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان مرزهای اعتقادی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است

جانشین فرمانده فراجا گفت: دشمنان می‌خواهند جامعه را به سمت تباهی ببرند و ما به عنوان بازوی حکومت نمی‌توانیم ساکت بنشینیم و باید شرایط را مدیریت کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار قاسم رضایی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز معلم و تجلیل از استادان، مدرسان و گروه‌های علمی فراجا با اشاره به اجرای طرح نور برای مقابله با کشف حجاب از سوی انتظامی کشور اظهار کرد: اجرای طرح نور، جزو اجرای فروع دین نیست و این مسئله نیز دستور خدا است؛ وقتی آقا می‌فرمایند حرام شرعی و سیاسی است یعنی حرام شرعی پای خود افراد است، اما در حرام سیاسی، یعنی ما مسئول هستیم.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند جامعه را به سمت تباهی ببرند و ما به عنوان بازوی حکومت نمی‌توانیم ساکت بنشینیم و باید شرایط را مدیریت کنیم، بر اساس مستندسازی‌های آماده شده، افراد هدایت شده و باندی، با مأموران پلیس رفتار نامناسب می‌کنند.

جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور ادامه داد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود، وقتی دهه ۴۰ امام فریاد زد که علما به داد اخلاق و دین برسید، همین مسئله را می‌گفتند؛ این همه شهید دادیم و همه ما مدیون آنها هستیم، همه شهدا برای همین اهداف رفته‌اند و انقلاب امروز نباید سمت دیگری برود.

سردار رضایی تصریح کرد: سواد یعنی فهم، برخی می‌گویند وکیل و دکتر هستند، اما اظهارات بی‌سوادانه دارند و متوجه نمی‌شوند که جنگ کجا است و جامعه به کدام سمت می‌رود، تشدید اقدامات قبلی در یک چهارچوب در حال حرکت و این کار جهادی و انقلابی است.

وی اضافه کرد: جنگ‌های امروز در کشور از جنگ با عراق و تجزیه طلبان نیز بیشتر اهمیت دارد و حساس‌تر است، ما با قرارگاه نور جواب خود را به دشمن می‌دهیم و این مسئله حتی از جنگ نیز حساس‌تر است.

جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور ادامه داد: تهاجم‌های فرهنگی بسیار پراهمیت و مخرب‌تر هستند، به عنوان مثال اگر بمبی در جایی منفجر شود اثرات آن در همان منطقه می‌ماند، اما اثرات این رفتارها بسیار تخریب‌گر است، این موارد غیرت مرد و نجابت زن را تخریب می‌کند، اما امروزه رنگ و لعاب دیگری دارد، برخی افراد با این رفتارها، معانی حقوق شهروندی را لکه دارد می‌کنند و خواسته الهی و وظیفه فراجا است که باید این بی‌حرمتی ها مقابله کند.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه مسئله تکلیف الهی است، گفت: ثواب این مسئله بیشتر از هشت سال جنگ است، زیرا جسارت و اعتقاد بالاتری می‌خواهد و باید در تربیت نیرو نیز این مسائل مورد توجه قرار گیرد، در موضوع عفاف و حجاب، سی و چند دستگاه مسئولیت دارند، اما هیچ‌کدام بصیرت و شجاعت لازم را در این زمینه ندارند و ما پای کار هستیم.

وی با اشاره به رفتار دولت آمریکا با دانشجویان مدافع غزه در این کشور افزود: ادعای حقوق بشر غربی‌ها، این روزها در دانشگاه‌های آمریکا دیدنی است که چگونه با دانشجویان خود رفتار می‌کنند.

کد خبر 749689

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور