Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@14:42:01 GMT

هشتگ اردیبهشت مقاومت ترند برتر توییتر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۸۴۱۲

هشتگ اردیبهشت مقاومت ترند برتر توییتر شد

کاربران فضای مجازی استان مازندران با فعالیت پرجوش #اردیبهشت_مقاومت را ترند برتر توییتر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بار دیگر صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی پر می‌شود از ابراز همدردی با خانواده شهدای مازندرانی و مدافع حرم که این روزها داغدار عزیزانشان شده‌اند. بار دیگر بخشی از تاریخ حماسه این دیار برجسته‌تر از سایر بخش‌های تاریخ در میان مردم تحلیل می‌شود، تاریخی که این بار نه در مرزهای جمهوری اسلامی بلکه در مرزهای جغرافیای اسلام، حماسه‌ساز شده و اردیبهشت 95 را در صفحه تاریخ، گلگون به خون شهیدان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



30 سال از حماسه کربلای4 سال 65 می‌گذرد، 30 سال از شهادت غواصان لشکر 25 کربلا در ام‌الرصاص گذشته است و کربلای سال 95 خان طومان ثابت کرده است که کربلاهای این دیار همچنان ادامه دارد، کربلاهایی که یکی پس از دیگری با حماسه کربلائیان خلق می‌شود و در تاریخ جاودانه می‌ماند. «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا». بار دیگر رزمندگان این دیار در جوار حرم بانوی کربلا جنگیدند و به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اقتدا کردند.

جغرافیای مقاومت در سراسر دنیا تا روزی که ظالمان تجاوزگری و وحشی‌گری را دستخوش قانون سیاست‌های کثیفشان در دنیا قرار بدهند، حماسه می‌آفریند و ابایی از جهاد و شهادت در این راه نخواهند داشت.

کاربران فضای مجازی استان مازندران با فعالیت پرجوش #اردیبهشت_مقاومت را ترند برتر توییتر کردند.



براساس پایشگران فضای مجازی #اردیبهشت_مقاومت که به سالروز عملیات خان طومان و گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان مازندران همزمان با برگزاری یادواره شهدا در شهرستان سیمرغ که بعد از ظهر امروز انجام شد اختصاص داشت به عنوان هشتگ دوم توییتر فارسی زبان مورد استقبال گسترده مخاطبین این شبکه اجتماعی قرار گرفت.

این مخاطبین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خان طومان و نشر گسترده تصاویر این شهدا در دفاع از امنیت و شرکت در آبادانی کشوردر توییتر به مقام شامخ این شهدا پرداختند.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافت. شفیلدیونایتد با این شکست، یک گام دیگر به سقوط به چمپیونشیپ نزدیک تر شد.

به نقل از اوپتا؛ شفیلدیونایتد در 34 بازی فصل جاری لیگ برتر، 92 گل دریافت کرده است. آنها رکورددار بیشترین گل دریافتی در فصول 38 تیمی در تاریخ لیگ برتر هستند. دربی کانتی در فصل 2007/08 با 89 گل خورده از این نظر رکورددار بود. سوئیندون تاون در فصل 1993/94 یعنی فصلی که لیگ برتر با 22 تیم برگزار می شد، 100 گل دریافت کرد. شفیلدیونایتد در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها احتمالا از مرز +100 گل خورده نیز عبور خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس