Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمدیوسف افروغی، امام جمعه شهر لیکک روز گذشته، 12 اردیبهشت‌ماه در نخستین کارگاه آموزشی سواد فضای مجازی و مهارت‌های زندگی ویژه والدین دانش‌آموزان مدارس بهمئی در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر لیکک، اظهار کرد: سبک زندگی و فرزندپروری، آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی و پیشگیری اولیه از اعتیاد از جمله موضوعات این کارگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بی در و پیکرترین فضای آسیب زا برای فرزندان به‌خصوص دانش‌آموزان، فضای مجازی است.
امام جمعه شهر لیکک با اشاره به اینکه بلوغ جنسی فرزندان زودتر از سن عاطفی و عقلانی آنها رشد می‌کند، انحرافات جنسی را بدترین بیماری‌ها در این دوره دانست که منجر به افت تحصیلی، بهانه گیری فرزندان، دلسرد شدن نسبت به آموزه‌های دینی، تغییر قیافه فرزند، مختل شدن خواب و ضعیف شدن نمرات در مدرسه می‌شود.
حجت‌الاسلام افروغی با اشاره به ویژگی‌های فضای مجازی، بیان کرد: فضای مجازی با داشتن ویژگی‌هایی همچون فرامرزی، از بین رفتن حیا در این فضا، جذابیت و تنوع طلبی، سریع و ارزان بودن باعث شده که فرزندان ما به این سمت کشیده شوند.
وی تصریح کرد: بدترین اعتیاد در جهان، اعتیاد به فضای مجازی است که در شهر ما از این ناحیه دچار آسیب و تهدید جدی هستیم.
امام جمعه شهر لیکک عنوان کرد: اینستاگرام یکی از خطرناک‌ترین محیط‌های موجود در فضای مجازی است که اگر شخصی ادعای معصوم بودن هم کند و در این فضا حضور داشته باشد، دچار مشکلات جدی می‌شود.
حجت‌الاسلام افروغی با اشاره به اینکه نباید هیچگاه اجازه استفاده از این محیط آسیب زا را به خود و فرزندان‌مان بدهیم، تاکید کرد: والدین باید در راستای سالم سازی استفاده از فضای مجازی بین خود و فرزندان چنان اعتمادسازی کنند که فرزندان حاضر باشند بدون هیچ واهمه ای گوشی خود را به آنها دهند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی سواد فضای مجازی مهارت زندگی اینستاگرام قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده، آنچنان در فضای مجازی وایرال شده که حالا به جشن‌های دختران دبیرستانی رسیده و در این جشن‌ها به صورت گروهی اجرا می‌شود. ویدیویی که از یکی از این جشن‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دسترسی آسان دانش آموزان به فضای مجازی عامل آسیب‌های اجتماعی نوظهور
  • داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی
  • «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران