Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا - مسابقات اسکی استعدادهای برتر کشور روز جمعه به میزبانی پیست بین المللی دیزین کرج آغاز شد.

رئیس هیات آلپاین البرز روز جمعه در گفت وگو با ایرنا گفت: در این رقابت ها که به مدت یک روز برگزار می شود بیش از 80 اسکی باز دختر و پسر شرکت دارند.
صادق کلهر افزود: شرکت کنندگان از استان های البرز، اصفهان، فارس، تهران، کهگیلویه و بویر احمد در رده سنی 8 تا 11 سال با یکدیگر رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: متولدان سال های 86، 87، 88 و 89 در این دوره از رقابت ها شرکت دارند.
پیست بین المللی دیزین به عنوان یکی از جاذبه های ورزشی تفریحی البرز، بزرگترین پیست ایران و خاورمیانه بوده و در فصل سرد و گرم سال میزبان رقابت های کشوری و بین المللی است.
این پیست واقع در 70 کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، 2 تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین 2 هزار و 650 تا سه هزار و 600 متر و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین 2 هتل، 19 کلبه و پنج رستوران وجود دارد.
با شروع فصل سرما و ریزش برف، هر ساله شاهد برگزاری مسابقات ملی و بین المللی به میزبانی این پیست هستیم که نشان از ظرفیت های بالای پیست بین المللی دیزین دارد .
دوچرخه سواری کوهستان، تیراندازی با کمان، کایت سواری، باغ گل و گونه‌های نادر گیاهان کوهستانی از دیگر جاذبه های این پیست بین المللی است.
همچنین اسکی روی چمن، نیمه دیگر بزرگترین پیست بین المللی خاورمیانه است که در صورت آشنا کردن هر چه بیشتر جوانان به ورزش اسکی روی چمن و ظرفیت های این پیست، می توان شاهد پرورش استعدادهای جدید بود.
بهترین زمان برای اسکی روی چمن در این پیست از 15 خرداد تا 15 شهریور است و اگر برف نبارد تا مهرماه هم امکان برگزاری مسابقات اسکی روی چمن در آن وجود دارد.
7414 / 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اسكي ديزين البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد