Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی با برگزاری تظاهراتی در حمایت از «کمال زیدان» زندانی مخالف خدمت اجباری در ارتش صهیونیستی با او اعلام همبستگی کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، شماری از فلسطینی های ساکن شهر حیفا روز جمعه با برگزاری تظاهراتی مقابل زندان نظامی «عتلیت» در شهرحیفا با «کمال زیدان» جوان فلسطینی اعلام همبستگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زیدان به خاطر مخالفت با خدمت اجباری در ارتش رژیم صهیونیستی در زندان عتلیت بسر می برد.
دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی حکم بازداشت کمال زیدان تا روز یکشنبه را به خاطر سرپیچی از انجام خدمت اجباری در تشکیلات نظامی رژیم این رژیم صادر کرده است.
وی پیش از این نیز به خاطر چنین اقدامی به مدت یک هفته زندانی شده بود که چهار روز آن را در انفرادی گذرانده بود.
ساکنان نوار غزه نیز امروز در پنجاه و هفتمین جمعه راهپیمایی های بزرگ بازگشت با عنوان «جولان سوری و عربی است» در مرزهای شرقی غزه با سرزمین های اشغالی شرکت می کنند.
شبک**6116**9241

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فلسطين سرزمين هاي اشغالي ارتش رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که ۳۰ افسر و سرباز از نیرو‌های ذخیره ارتش صهیونیستی به دلیل ناتوانی در ادامه جنگ در نوار غزه پس از حدود ۷ ماه مبارزه دستور آماده شدن برای عملیات نظامی در شهر رفح را رد می‌کنند. 

براساس گزارش المیادین، این کانال گزارش داد که نیرو‌های شرکت چترباز ذخیره وابسته به تیپ چتربازان عادی دستور آماده شدن برای عملیات در رفح را دریافت کردند، اما آنها به فرماندهان خود اطلاع دادند که آن‌ها نمی‌آیند، زیرا دیگر قادر به انجام این کار نیستند. 

کانال ۱۲ صهیونیستی افزود که رهبران ارتش به صراحت گفته اند که اعضای ذخیره را مجبور به حضور در آن نخواهند کرد، اما آنها گفتند که این نشان دهنده سطح بالایی از فرسایش نیرو‌های ذخیره پس از ماه‌ها جنگ است.

چند روز پیش، کانال هفتم رژیم صهیونیستی نیز فاش کرد که ده‌ها تن از کسانی که قصد داشتند در ارتش صهیونیستی استخدام شوند از دسته‌بندی برای خدمت در پایگاه آموزشی به‌عنوان ناظر در خدمات واحد کنترل مرزی با غزه خودداری کردند.

 این کانال صهیونیستی اشاره کرد که این سومین خدمت اجباری از ۷ اکتبر است که در آن تعداد زیادی از خدمت در این واحد خودداری می‌کنند.

در همین راستا، اسرائیل زیو، سرلشکر ذخیره در ارتش اشغالگر و فرمانده لشکر عملیاتی آن در گذشته پیشتر در بیانیه‌های مطبوعاتی درباره عملیات مورد انتظار در رفح صحبت و تأکید کرده بود: حماس در حال آماده‌سازی یک کمین استراتژیک برای ارتش است. این یک فاجعه برای اسرائیل خواهد بود.

زیو معتقد است که این عملیات با توجه به اینکه رفح مکان بسیار دشوار و شلوغی برای نبرد است، علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، خطری بالاتر از هر کاری که ارتش در نوار غزه انجام داد، دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  •  بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)