Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این جشنواره به ابتکار سرمایه گذاران بخش خصوصی از 21 سال پیش در اردیبهشت ماه هر سال میزبان هزاران گردشگر در روستای گرماب گچسر واقع در کیلومتر 52 جاده کرج - چالوس است.

جذب گردشگران، تشویق مردم به حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، توسعه کشت گل و گیاه، استفاده بهینه از اراضی کشاورزی و باغی و معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی استان البرز از مهمترین اهداف برپایی جشنواره گل لاله های البرز است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره همه ساله با استقبال هزاران تن از علاقه مندان به گل و گیاه همراه بوده و دست اندرکاران جشنواره با برپایی آن درصدد فرهنگ سازی و کمک به شکوفایی طبیعت ایران و استان البرز هستند.

برپایی این جشنواره در محدوده جاده گردشگری کرج - چالوس بر زیبایی طبیعت جاده افزوده و شاهکاری بی بدیل به شمار می رود.

قشرهای مختلف مردم با حضور در این جشنواره که 10 روز ادامه دارد ، لحظه های ناب و به یادماندگی تجربه می کنند به ویژه آنکه امسال به لطف پروردگار نزولات جوی طراوات خاصی به کل کشور و استان البرز بخشیده و دیدن لاله های زیبا بر تارک البرز جنوبی برای هر رهگذر سرشار از جذابیت است.

بسیاری از گردشگران که سال های گذشته این جشنواره زیبا را تجربه کرده اند بی صبرانه خود را به روستای گرماب جاده کرج - چالوس رسانده و با گرفتن عکس یادگاری لحظه های دیدنی را به قاب تصویر می برند.

هر ساله بیش از 500 هزار نفر از این جشنواره دیدن می کنند که در نوع خود منحصر به فرد است.

جواد غلامی مدیرعامل شرکت مهدلاله ها در این مراسم گفت: امسال این جشنواره در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع (یک هکتار) برگزار شده است.

وی بیان داشت : حدود 600 هزار پیاز لاله در 23 واریته به نمایش گذاشته شده است و همه ساله این جشنواره با استقبال با شکوه مردم و علاقه مندان به گل و گیاه همراه است.

در آئین گشایش جشنواره لاله های گچسر تعدادی از مدیران کل ادارات استان البرز و شمار زیادی از گردشگران جاده کرج - چالوس حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت تردد تمامی وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال اجرا شد.

تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس به سمت مازندران تا اطلاع ثانوی ممنوع است و مسافران پیش از سفر جهت اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 6096131

دیگر خبرها

  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • استان قزوین میزبان لاله گمنام 
  • احتمال ریزش سنگ، با بارش باران در جاده چالوس
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال