Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر دفاع گفت: در سال جدید همراه با نزول بارش‌های آسمانی چالش‌هایی نیز برای کشور ایجاد شد که در این زمینه ۴۰ هزار میلیارد تومان معادل ۱۰ درصد بودجه کشور در دولت برای یاری رسانی به سیل زدگان اختصاص یافت.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ امیر سرتیپ «امیر حاتمی» با حضور در همایش مدیران ارشد بنیاد تعاون وزارت دفاع ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان و لزوم آمادگی معنوی بندگان برای ماه رمضان با آرزومندی سالی پر از نشاط و تحرک برای مجموعه دفاعی کشور اظهار داشت: در سال جدید همراه با نزول بارش‌های آسمانی چالش‌هایی نیز برای کشور ایجاد شد که در این زمینه ۴۰ هزار میلیارد تومان معادل ۱۰ درصد بودجه کشور در دولت برای یاری رسانی به سیل زدگان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر دفاع در همین زمینه بسیج و همدلی همه دستگاه‌ها بویژه نیرو‌های مسلح در امر خدمت رسانی به سیل زدگان را به عنوان سرمایه‌های ملت عنوان کرد و اظهار داشت: این یاری رسانی به هم میهنان سیل زده عمق انسجام و اتحاد بین مردم و دستگاه‌ها را علی رغم توطئه‌های دشمنان بیش از پیش تقویت کرد.

امیر سرتیپ حاتمی با تقدیر از همه سازمان‌های وزارت دفاع در امر خدمت رسانی به سیل زدگان بیان کرد: هدف از اطلاع رسانی محدود کمک‌های وزارت دفاع در این امر الهی صرفاً نشان دادن حضور نیرو‌های مسلح و تسکین آلام سیل زدگان بود و اینکه مردم اطلاع یابند نیرو‌های مسلح برای تأمین امنیت همه جانبه آن‌ها تا برقراری آرامش کامل کنارشان خواهند بود.

وزیر دفاع در ادامه با اشاره به دو اقدام آمریکا در خصوص برچسب زدن به سپاه پاسداران و تحریم فروش نفت ایران بیان کرد: سپاه همواره به عنوان پیشروترین سازمان در مبارزه با تروریست در منطقه غرب آسیا یکه تاز بوده است.

وی مسئله تحریم فروش نفت و ایجاد تنگنای اقتصادی را دسسیه‌ی دیگر آمریکا علیه ملت ایران عنوان کرد و گفت: نصرت الهی همواره در بزنگاه‌های مختلفی همچون تهدید خشکسالی، واقعه طبس و دوران دفاع مقدس شامل حال مردم سرفراز این مرز و بوم شده است و این بار نیز با تکیه بر قدرت لایزال الهی توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه خواهد شد.

وزیر دفاع در همین زمینه با اشاره به تحریم‌های ۴۰ سال بخش دفاعی کشورخاطرنشان ساخت: بسیاری از گشایش‌های صنعت دفاعی کشور در عرصه‌های گوناگون زمینی، دریایی، هوایی و الکترونیک در شرایط تحریم و نداشتن حداقل امکانات به دست آورده شده است.

امیر سرتیپ حاتمی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نقش خطیر و ارزشمند بنیاد تعاون در کشور اظهار داشت: بنیاد تعاون وزارت دفاع، خدمت رسانِ سرمایه‌های انسانی ارزشمندی است که خودشان در خدمت رسانی به میهن اسلامی بر بلندای افتخار ایستاده و در اعتلای قدرت بازدارندگی فعال کشور از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

وزیر دفاع با قدردانی از خدمات مطلوب و شایسته بنیاد تعاون در ارائه خدمات رفاهی به کارکنان وزارت دفاع بیان کرد: اولویت بندی‌های این سازمان در ارائه خدمات به کارکنان بایستی متناسب با نیاز‌های کارکنان دسته بندی و پیاده سازی و در برنامه‌های پیش روی این سازمان قرار گیرد.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه امروز مسئله «مسکن» به عنوان بزرگ‌ترین نیازمندی سبد خانواده‌ها یک دغدغه اساسی به شمار می‌آید تأکید کرد: بنیاد تعاون بایستی با همکاری سایر بخش‌های مربوطه در وزارت دفاع، تمام تلاش و اولویت‌های خود را در راستای تأمین مسکن کارکنان به کار گیرد.

وزیر دفاع مسئله تأمین منابع پایدار و اختصاص ۱۰ درصد سود فروش شرکت‌ها به صندوق را یکی از راه‌های تأمین مسکن کارکنان عنوان کرد و افزود: مسئولان مربوطه بنیاد تعاون و وزارت دفاع از طریق برگزاری جلسات و تعامل با ستاد کل نیرو‌های مسلح بایستی نسبت به تعیین تکلیف برخی اقدامات اقتصادی وسود حاصل از فروش این شرکت‌ها رایزنی‌های لازم را جهت بهره مندی کارکنان از این سود بعمل آورند.

امیر سرتیپ حاتمی در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه «رضایت سنجی» در مجموعه بنیاد تعاون گفت: بنیاد تعاون به دلیل تعامل با مجموعه وزارت دفاع میباست از طریق راه اندازی سامانه رضایت سنجی در همه بخش‌های خدماتی، رفاهی و ارائه تسهیلات، نظرات، پیشنهادات، انتقادات و مطالبات کارکنان را مرتباً مورد ارزیابی و پایش قرار دهد.

در پایان این مراسم وزیر دفاع از تعدادی از کارکنان این سازمان و همچنین سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تمیزی مدیر عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع به دلیل موفقیت در امور محوله با اهداء لوح، تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر دفاع امدادرسانی به سیل زدگان پیشرفت دفاعی تحریم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ درباره جدول ۲۱ در مورد اعتبارات بودجه‌ای نیروهای مسلح موافقت کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در نشست علنی امروز (سه شنبه، 11 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال 1403 با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول 21 در خصوص توزیع اعتبارات نیروهای مسلح با 169 رأی موافق، 4 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 200 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی در توضیح بخش درآمدی جدول 21 لایحه بودجه 1403 گفت: مجلس یازدهم اقدامات موثری در حوزه‌های مختلف از محرومیت زدایی گرفته تا حوزه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، مسائل فرهنگی و بحث تولید تاکنون داشته است؛ حدود 31 میلیارد تومان در بودجه امسال به موضوع تولید اختصاص تا در حوزه استانی و ملی تخصیص داده شود.

وی ادامه داد: در جدول 21 مجلس گام بلندی برای اقتدار و امنیت دفاعی کشور برداشته است که در جای خود یک حرکت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی محسوب می‌شود. توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در جدول 21 به صورت جزئی بررسی شد که در آن حدود 1.8 دهم میلیارد یورو در آنجا تخصیص داده شده که زوایای مختلف امنیت کشور را از مرزها گرفته تا پایتخت را مورد بررسی قرار می‌دهد. جلسات گوناگونی بین دولت و مجلس برای بودجه امنیت و دفاع ملی گذاشته شد تا این مسئله مورد توجه قرار بگیرد، با تصویب این بودجه به مسئله دفاعی کشور پیام قدرتمندی داده می‌شود.

حاجی بابایی در ادامه تاکید کرد: این رقم یعنی 1.8 دهم میلیارد یورو، نرخ تصویبی دولت بوده است.

معاون سازمان برنامه و بودجه در مخالفت با جدول 21، گفت: دولت مساعدت در این حوزه را به اندازه کافی انجام داده، همچنین مبلغ 1.8 دهم میلیارد یورو که در آن قرار داده شده از محل تهاتر نفت بوده، در مجلس 1.8 دهم میلیارد یورو مازاد بودجه است، این عدد بالاتر از مبادلات ارزی کشور است، موجب اختلال در بازار ارز می‌شود، دولت با این مسئله مخالف است، دو نرخی بودن ارز در حال حاضر مشکلات زیادی را در کشور ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد