Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی‌امین جشنواره استانی قدردانی از کارگران گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه استان کرمان برگزار شد. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سی‌امین جشنواره استانی قدردانی از کارگران گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه استان کرمان صبح امروز با حضور مسلم خانی مدیرکل دفتر آموزش، ترویج و تحقیقات وزارت تعاون, کار و رفاه اجتماعی، زهرا موسی پور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان و رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی استان کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان: حل مشکلات کارگران در استان کرمان نیازمند ارائه راه حل‌های عملی استاستاندار کرمان: 900 واحد صنعتی کرمان راکد و نیمه تعطیل استاستاندار کرمان: از هر سه جوان در استان کرمان یک‌نفر بیکار و جویای کار است

علی سلیمانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در آین آئین با اشاره به اینکه جامعه کارگری 14 هزار شهید در کشور دارد اظهار داشت: حدود 900 شهید در استان کرمان از جامعه کارگری است.

وی با بیان اینکه هیچ مکتبی در دنیا وجود ندارد که بالاترین مقام کشور بر دست کارگر بوسه بزند گفت: پیامبر بزرگوار اسلام(ص) خود کارگری زحمتکش بود و بر دست کارگر بوسه زد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه دنیا به سرعت در حال پیشرفت است و کارگران در این توسعه و پیشرفت نقش بسیار مهمی دارند افزود: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ کار و ایجاد انگیزه برای کارگران در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه مرحله شهرستانی استانی و ملی برگزار می‌شود عنوان کرد: هزار و 570  نفر از جامعه کارگری در جشنواره امسال ثبت نام کردند که از این تعداد286  نفر در بخش کشاورزی، 853 نفر در بخش صنعت و 393  نفر در بخش خدمات هستند.

سلیمانی با اشاره به اینکه از مجموع ثبت‌نام کنندگان 33 طرح پذیرفته و به بررسی میدانی معرفی شدند گفت: در بازدید میدانی از این طرح‌ها تعداد شش طرح کارگر نمونه و شش طرح گروه کار نمونه معرفی شد.

وی با بیان اینکه استان کرمان هر ساله در سطح ملی برگزیده داشته است افزود: امسال در بین 31 استان دو واحد صنعتی ما گروه کار نمونه انتخاب شدند و یک کارگر نمونه هم معرفی شد که در اعزام به تهران با رهبر معظم انقلاب نیز دیدار داشته و در مراسمی از دست رئیس جمهوری تندیس جشنواره را دریافت کردند.

انتهای پیام/ ت

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی