Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه انتصاب آیت‌الله «سید محمدعلی موسوی جزایری» به ریاست حوزه علمیه اهواز و حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدعبدالنبی موسوی‌فرد» را به عنوان نماینده ولی‌ فقیه در استان خوزستان، تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام‌ها بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید عبدالنبی موسوی فرد (دامت افاضاته)

انتصاب جنابعالی که از چهره‌های درخشان علمی و مردمی و مزین به روحیه جهادی و انقلابی با عزم و اراده خدمتگزاری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به شمار می‌روید، به سمت نماینده ولی فقیه در استان شهیدپرور و مقاوم خوزستان و امامت جمعه اهواز توسط مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله العالی) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک حضور و نقش آفرینی‌های سترگ آن عالم عامل و برخوردار از پایگاه اجتماعی مثال زدنی در استان بزرگ و افتخارآمیز خوزستان که در 8 سال دفاع مقدس پیشانی مقاومت ملت ایران محسوب میشد، نویدبخش ادامه درخشش، موفقیت و سربلندی مردمان این دیار در پیشبرد اهداف و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر و برافراشته نگه داشتن پرچم ایمان و بصیرت دینی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و روحیه جهادی و انقلابی گری در جایجای آن استان شهیدپرور و ولایتمدار خواهد بود.

دوام توفیقات جنابعالی در این مسئولیت خطیر تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و در سایه سار توصیه‌ها و رهنمودهای حکیمانه نایب برحقش مقام معظم رهبری ، امام خامنه ای (مدظله العالی) -به ویژه ارتباط صمیمانه با جوانان و همفکری با علمای حوزه و دانشگاه و همکاری با مسئولان دولتی و فعالان و اثرگذاران اجتماعی- را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح»

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله موسوی جزایری

با سلام و تحیات
انتصاب مبارک جنابعالی به ریاست حوزه علمیه اهواز با تدبیر حکیمانه و حکم مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله‌العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له و شایستگی‌های آن عالم وارسته در هدایت‌گری و نقش‌آفرینی در عرصه‌های گوناگون علمی، اجتماعی و سیاسی در استان مقاوم و شهیدپرور خوزستان است، را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک برکات وجودی متکثر و مراتب ارادت مردم و طلاب و فضلای عالی‌قدر آن دیار به آن فقیه ارجمند، پشتوانه مستحکم و معنوی برای دوام توفیق در آن استان شریف پس از سالیان متمادی خدمت و تلاش تاثیرگذار در مسند نماینده ولی فقیه و امامت جمعه خواهد بود.

موفقیت و سرافرازی جنابعالی در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و منویات و تدابیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح»

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرلشگر باقری ستاد کل نیروهای مسلح آیت الله موسوی جزایری پیام تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه مردم غزه، مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند، گفت: بیش از ۷ ماه است که مردم مظلوم، اما مقاوم غزه در برابر تهاجم رژیم کودک‌کش صهیونسیتی واقع شده‌اند، اما مردانه ایستاده‌اند و این جنگ بدون هیچ دستاوردی برای رژیم منحوس صهیونیستی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، حجت‌اسلام‌والمسلمین احمدرضا پورخاقان نماینده رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح که در حاشیه سفر به هرمزگان به بندر جاسک رفته است، در سخنانی گفت: وحدت بین شیعه و اهل سنت در پایتخت مکران لذت بخش است و دشمن در خدشه دار کردن اتحاد و وحدت میان امت اسلامی ناکام خواهد ماند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جمع مسئولان اداری، قضایی، فرماندهان نظامی، انتظامی، امنیتی و ائمه جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان جاسک گفت: خدا را شکر می‌کنم که امروز در سایه سار انقلاب اسلامی و تدابیر رهبری‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نه تنها در منطقه بلکه در جهان هستیم.

پورخاقان به حضور مقتدرانه ایران اسلامی در آب‌های جهانی اشاره کرد و افزود: ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش برای اولین‌بار توانست رکوردهای مهمی را به ثبت برساند که ارزش ماموریت آن را چند برابر کرده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت شهدای گرانقدر خلیج فارس گفت: دفاع از آب‌های ایران اسلامی ریشه تاریخی دارد، ما سالگرد خروج نیروهای استعمارگر از خلیج فارس توسط امام قلی‌خان را دو روز پیش جشن گرفتیم. 

پورخاقان تأکید کرد: امروز در سایه سار اقتدار ایران اسلامی شاهد پیروزی‌های مداومی که نصیب ما می‌شود هستیم، مردمان غزه، مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند، بیش از ۷ ماه است که مردم مظلوم، اما مقاوم غزه در برابر تهاجم رژیم کودک‌کش صهیونسیتی واقع شده‌اند، اما مردانه ایستاده‌اند و این جنگ بدون هیچ دستاوردی برای رژیم منحوس صهیونیستی ادامه دارد.

 وی بیان کرد: دشمن پس از حمله به کنسولگری ایران در دمشق، ضرب شصتی دریافت کرد که تا ابد فراموش نخواهد کرد، صهیونیستی سرزمینی ندارد و از غاصبان سرزمین مردمان غزه هستند.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور افزود: عملیات وعده صادق، نتیجه هماهنگی موفق بین نیروهای مسلح و دیپلماسی بود که با پرتاب موشک و پهپاد، سبب شد جهانیان انگشت حیرت به دهان بگیرند که ایران اسلامی چگونه توانست به رژیم کودک‌کش صهیونسیتی حمله کند. 

پورخاقان بیان داشت: وحدت بین شیعه و اهل سنت لذت‌بخش و زییاست و دشمن این را برنمی‌تابد، باید مواظب توطئه‌های دشمنان باشیم، چراکه دشمن برای خدشه‌دار کردن اتحاد و وحدت بین امت اسلامی تلاش می‌کند، اما ناکام خواهد ماند.

نیروی مسلح پشتوانه امن مردم است

 وی ادامه داد: نیروی مسلح مقتدر است و بنا بر گفته حضرت علی (ع)، نیروی مسلح پشتوانه امن برای مردم و جامعه و زینت کشور است.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه این سازمان با هدف خدمتگزاری به مردم و نیروهای مسلح تأسیس شده و از نیروهای مسلح صیانت می‌کند، گفت: پیشگیری از وقوع جرم را سرلوحه کار خود قرار داده است، اجازه ندهیم کسی در نیروهای مسلح مرتکب جرمی شود.

پورخاقان تأکید کرد: با هر کسی که قصد خدشه‌دار کردن اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد به جد برخورد خواهد شد، امروز به خدمتگزاری به مردم افتخار می‌کنیم، لذا دادسرای نظامی شهرستان جاسک را افتتاح خواهیم کرد تا گامی مؤثر در ارایه خدمات به نیروهای مسلح برداشته باشیم. 

وی همچنین گفت: قرار بر افتتاح اداره ثبت اسناد شد، اما به دلیل برخی مشکلات محقق نشد، با رفع مشکلات موجود در این خصوص، افتتاح و به مردمان شهرستان جاسک خدمات‌رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است