Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «فابیو کاربونه» سفیر ارشد مؤسسه بین‌المللی صلح از طریق گردشگری و مدیر شعبه این مؤسسه در ایران صبح امروز ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ضمن دیدار با دکتر علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تفاهمنامه‌ای را برای همکاری‌ها و تعاملات بیشتر دو مجموعه به امضا رساندند.

این تفاهم‌نامه در راستای بازدید سال گذشته آقای کاربونه از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صورت گرفت که زمینه‌ساز معرفی موزه در کنفرانس علمی گردشگری در سال ۲۰۱۸ در دانشگاه تورین ایتالیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه دکتر جعفری ضمن خوش‌آمدگویی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران همواره در طول ۳ سده اخیر مورد تجاوزات و ناملایمات زیادی از سوی دیگر کشورها قرار گرفته اما هیچگاه به خود اجازه تجاوز به حریم سایر کشورها را نداده و همواره از کیان خود دفاع کرده است.

وی با اشاره به کمک‌های ایران به کویت و عراق، ادامه داد: علیرغم تمام آسیب‌هایی که در دوران دفاع مقدس از این کشورها به کشورمان وارد شده اما امروزه روابط بسیار نزدیکی بین ما برقرار است.

دکتر جعفری تأکید کرد: رسالت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تبلیغ جنگ نیست بلکه اشاعه صلح و نوعدوستی است.

آقای کاربونه در این جلسه گفت: ایرانیان نه تنها مهمان‌نوازان بسیار خوبی در میان کشورهای دنیا هستند بلکه همواره صلح جو و صلح طلب بوده‌اند و این بر خلاف تبلیغات منفی علیه این کشور است.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم موفقتر از گذشته حامل پیام صلح و دوستی ایران باشیم.

آقای کاربونه در راستای امضای این تفاهم نامه همکاری، به نمایندگی از مؤسسه بین‌المللی صلح از طریق گردشگری اعلام نمود زمینه معرفی هر چه بیشتر موزه و ظرفیت‌های آن در فضای بین‌المللی را فراهم می‌سازد و در برگزاری نشست‌های تخصصی، همایش‌های علمی و برقراری ارتباط با سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی و موزه‌های صلح محور در جهان با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همکاری نماید.

در پایان این نشست هدیه‌ای به رسم یاد بود از طرف مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به کاربونه تقدیم شد.

کد خبر 4607763 شیما دنیادار رستمی

منبع: مهر

کلیدواژه: باغ موزه دفاع مقدس گردشگری تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد