Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@12:59:05 GMT

فعالیت سینماها و صنوف غذایی در ماه رمضان چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۹۷۴۵

فعالیت سینماها و صنوف غذایی در ماه رمضان چگونه است؟

سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید از مرکز بازپروری و نگهداری از معتادان متجاهر سروش، با حضور در جمع خبرنگاران درباره تدابیر پلیس برای ماه مبارک رمضان گفت: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی تمام افراد و اقشار جامعه واحب است و همه باید در این ماه یکسری موارد را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه حتی افرادی که دارای مشکل و عذر موجه برای روزه نگرفتن هستند باید یکسری موارد را رعایت کنند، گفت: هیچکس نباید تظاهر به روزه خواری کند و پلیس به عنوان مجری قانون با مصادیق روزه خواری برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحیمی در پاسخ به پرسش ایسنا درمورد ساعات فعالیت صنوف نیز گفت: واحد‌های عرضه کننده غذا از بعد از سحر تا یک ساعت قبل از اذان مغرب اجازه فعالیت ندارند. سینما‌ها نیز تا سحر می‌توانند فعال باشند و دیگر واحد‌های صنفی نیز اگر قصد فعالیت تا سحر را دارند باید مجوز لازم را از پلیس اماکن اخذ کنند.

رییس پلیس پایتخت درباره واحد‌های فروش غذا نیز گفت: واحد‌هایی که قصد عرضه مواد غذایی در طول روز را دارند باید یکسری الزامات را رعایت کنند و از پلیس اماکن مجوز بگیرند.

سردار رحیمی درباره اینکه آیا ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در ماه رمصان تغییر می‌کند یا خیر نیز به ایسنا گفت: تاکنون در این مورد تصمیمی اتخاذ نشده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رئیس پلیس پایتخت سردار رحیمی ماه رمضان روزه خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سینماهای سراسر کشور، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) از عصر جمعه تا صبح یکشنبه تعطیل می‌شوند.

بنا بر این گزارش، سینماهای سراسر کشور از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه تعطیل شده و در تمام روز شنبه، هیچ فیلمی نمایش نمی‌دهند. فعالیت سینماها از صبح یکشنبه به حالت عادی بازمی‌گردد.

هم‌اکنون فیلم‌های مست عشق، سال گربه، تمساح خونی، بی‌بدن، آسمان غرب، آپاراتچی، ایلیا جستجوی قهرمان، نوروز و پرویزخان به روی پرده هستند.

دیگر خبرها

  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند