Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:45:13 GMT

طرح ضیافت الهی در ۳۲ امامزاده و ۱۰۰۰ مسجد زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۶۷۴۳

طرح ضیافت الهی در ۳۲ امامزاده و ۱۰۰۰ مسجد زنجان برگزار می شود

حجت الا سلام جعفر جنتی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری طرح ضیافت الهی در ۳۲ امامزاده و هزار مسجد استان زنجان خبر داد و افزود: همچنین جمع خوانی قرآن کریم در این تعداد مساجد برگزار می‌شود.

وی از برپایی پایگاه‌های مشاوره و پاسخگویی خبر داد و اظهار کرد: در این پایگاه‌ها پاسخگویی به مسائل شرعی، ترتیل خوانی و جز خوانی، ویژه برنامه‌های لیالی، محافل انس با قرآن کریم، برپایی خیمه‌های معرفت، نمایشگاه‌های فرهنگی، جلسات تفسیر قرآن و افطاری ساده در مساجد و بقاع متبرکه استان زنجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه دعا و نیایش است، گفت: این ماه فضائل زیادی دارد و برنامه‌های خاصی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان پیش‌بینی‌شده است.

جنتی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است، افزود: قرآن برای هدایت انسان‌ها در ماه مبارک رمضان نازل‌شده و با برنامه ریزی شده در تمام مساجد استان جمع خوانی قرآن انجام می‌شود.

کد خبر 4608310

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مسابقات به یاد شهید سرافراز محمد معماریان و با شعار قرآن ناطق، تحقق وعده صادق برنامه‌ریزی شده و در دو روز به میزبانی موقوفه قرآنی سعدالحکما و اردوگاه تفریحی ملاصدرا در شهرستان کهک اجرا خواهد شد.

در مرحله آموزشگاهی این مسابقات که در آبان پارسال برگزار شد، بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز سطح مدارس استان در دو بخش دختران و پسران شرکت کردند و در مرحله نواحی آموزش و پرورش هم ۱۲ هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و از این تعداد یک هزار نفر به مرحله استانی که مسابقات آن از امروز آغاز شد، راه یافتند.

برترین های این مرحله در دو بخش دختران و پسران به مرحله کشوری مسابقات که در مرداد سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

دیگر خبرها

  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود