Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:48:24 GMT

100معلم در چابهار تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۷۹۷۶

100معلم در چابهار تجلیل شدند

چابهار- ایرنا- 100 معلم به مناسبت هفته معلم با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار و جمعی از فرهنگیان و مسئولان محلی تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا گرامیداشت هفته معلم در چابهار با ویژه برنامه های مختلفی همراه بوده است.
تجلیل و قدردانی از 52 بازنشسته فرهنگی، هشت نفر از فعالان حوزه فرهنگی، 120 نفر از معلمان نمونه کشوری، استانی و منطقه ای و اجرای سرود دسته جمعی دانش آموزان و نونهالان، قرائت دکلمه و پخش کلیپ از دیگر برنامه های محوری هفته معلم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر آموزش و پرورش چابهار در مراسم تجلیل از معلمان با اشاره به جایگاه معلم اظهار داشت: معلمان نقش مهمی در توسعه و تربیت نیروی انسانی دارند.
حسن نوروزی افزود: معلمان آینده دانش آموزان را با علم و دانش نورانی می کنند.
نقش معلم در پویایی جامعه و ارزش و جایگاه معلم موضوع اصلی سخنرانان در این مراسم بود.
3043 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش هفته معلم تجليل از معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل تلاش معلمان در کلاس‌های درس به‌منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان را برای نسل آینده سرنوشت‌ساز دانست و گفت: آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته است و معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند.

سیدحامد عاملی، ۱۱ اردیبهشت در آیین استانی زنگ سپاس معلم در دبیرستان مصلی‌نژاد اردبیل، اظهار کرد: تلاش معلمان در کلاس‌های درس به‌منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان برای نسل آینده سرنوشت‌ساز بوده و آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته است.

وی با بیان اینکه معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند، افزود: باید فرهنگ سپاس از معلمان مردمی‌سازی شود و در هفته‌ای که به نام معلمان نام‌گذاری شده، هر قشر و صاحب صنفی از معلمان فعلی و گذشته خود تقدیر کند.

استاندار اردبیل با اشاره به ارزش و اهمیت علم و دانش در رشد و شکوفایی جامعه، ادامه داد: در آینده جامعه‌ای که افرادش دارای علم و مهارت باشند، به ثروت و امکانات دست می‌یابند و باید دانش‌آموزان با تمام توان و توجه به تحصیل علم و استفاده از تجارب معلمان در راستای پیشرفت علمی کشور در آینده تلاش کنند.

عاملی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و توصیه به معلمان و دانش‌آموزان برای مطالعه کتاب‌های این معلم تأثیرگذار، گفت: محتوای کتاب‌های شهید مطهری برگرفته از متن سخنرانی‌ها و کلاس‌های این استاد گرانقدر است و وی به‌عنوان معلمی تأثیرگذار توانست در تربیت نسل انقلاب به‌صورت اثربخش نقش داشته باشد.

اجرای سرود سپاس معلم توسط دانش‌آموزان، تجلیل از معلمان برگزیده و نواختن زنگ سپاس معلم از بخش‌های مختلف این آیین بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند