Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@02:29:53 GMT

بلوار کشاورز، محله ای سرسبز در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۸۰۰۱

بلوار کشاورز، محله ای سرسبز در پایتخت

 

بلوار کشاورز نام بلواری واقع در منطقه ۶ شهرداری تهران است که به دلیل مجاورت با ساختمان پیشین وزارت کشاورزی ایران، بلوار کشاورز نامیده شده است. البته این ساختمان در حال حاضر ساختمان قوه قضاییه می باشد. بلوار کشاورز در سال ۱۳۹۴ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد. این بلوار از قدیم الایام به عنوان تفرجگاه استفاده می شده و هم اکنون نیز بعد از ظهرها و ساعات اولیه شب، تعداد زیادی از شهروندان برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح و گردش به سمت این بلوار سرسبز و زیبا روانه می شوند، به همین دلیل رهن و اجاره آپارتمان در بلوار کشاورز از طرفداران زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاری بودن نهری در میان بلوار کشاورز زیبایی دوچندانی به این بلوار بخشیده است. این نهر که در گذشته به رودخانه کرج شهرت داشته، با عبور از میان این بلوار که از خیابان های مرکزی پایتخت است، فضایی روح نواز و دلپذیر در مرکز شلوغ و پر ترافیک پایتخت ایجاد کرده است. بلوار کشاورز از میدان ولیعصر شروع می‌شود و انتهای آن به خیابان دکتر قریب می رسد. مهم ترین خیابان هایی که با بلوارکشاورز تلاقی پیدا می کنند خیابان فلسطین، حجاب، وصال شیرازی، قدس، ۱۶ آذر، کارگر و جمال زاده هستند.

دسترسی های محلی:

این بلوار از خوش مسیرترین مناطق پایتخت است، به همین دلیل تقاضا برای خرید آپارتمان دربلوار کشاورز بسیار زیاد است. ایستگاه های مترو میدان انقلاب اسلامی و ولیعصر دو ایستگاه مترو در نزدیکی بلوار کشاورز می باشند. همچنین اتوبوس‌های BRT میدان ولیعصر و تاکسی هایی که به تمام نقاط پایتخت مسافران را انتقال می دهند، باعث سهولت رفت و آمد از بلوار کشاورز به محله های دیگر تهران می شوند.

امکانات رفاهی و تفریحی بلوار کشاورز:

ساکنان این منطقه از امکانات رفاهی مناسبی برخوردارند و همه امکانات مورد نیاز زندگی از جمله مرکز خرید، هتل‌ها، مرکز درمانی و سینما و پارک در این بلوار به وفور یافت می‌شود. بیمارستان های مشهوری مانند بیمارستان پارس، بیمارستان امام خمینی، بیمارستان ساسان، بیمارستان یاس سپید و بیمارستان مصطفی خمینی در بلوار کشاورز واقع شده‌اند و آمادگی لازم برای ارائه خدمات درمانی مورد نیاز ساکنین این منطقه را دارند. در دو طرف بلوار تعداد زیادی فست فود و رستوران نیز وجود دارد که با مراجعه به آنها می توانید شبی خاطره انگیز برای خود و خانواده تان بسازید. علاوه بر خود بلوار که مکان دیدنی و جذاب برای گذراندن اوقات فراغت است، پارک لاله نیز در بلوار کشاورز واقع شده است که یکی از قدیمی ترین، خاطره انگیزترین و زیباترین پارک های تهران است. در پارک لاله امکانات و جاذبه های گردشگری بسیاری مانند مسجد، زمین بسکتبال، زمین والیبال، اولین کتابخانه کودک ایران و میز شطرنج موجود می باشد.

قیمت آپارتمان در بلوار کشاورز:

آپارتمان های این محدوده معمولاً دارای متراژ حدود ۸۰ متر یا کمتر می باشند اما خانه های ۱۰۰ متری و بالاتر نیز در بلوار کشاورزی یافت می شود. برای رهن و اجاره آپارتمان در بلوار کشاورز می توانید به سایت دیوار که بزرگترین مرجع درج رایگان است مراجعه کنید. به طور مثال با مراجعه به سایت دیوار مشاهده می کنیم در فروردین ۱۳۹۸ یک آپارتمان ۸۰ متری در بلوار کشاورز قیمت ۲۰۰ میلیون تومان برای رهن آگهی شده است. مورد دیگری واقع در بلوار کشاورز با متراژ ۶۶ متر در سایت دیوار به قیمت ۸۷۰ میلیون تومان برای فروش قرار داده شده است. با مراجعه به سایت دیوار می توانید در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت، آپارتمان مورد نیاز خود را بیابید.



منبع : ویرلن

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دوربرگردان‌ها در سطح خیابان‌ها، باهدف کاهش بار ترافیکی و کمک به تسهیل رفت و آمد خودرو‌ها اجرا می‌شود ، اما چند ماه پیش طبق مصوبه شورای ترافیک و به سفارش پلیس راهنمایی و رانندگی رشت، دوربرگردان بلوار شهید انصاری با کمک شهرداری رشت اجرا شد که به جای حل مشکل ترافیک، خودش موجب افزایش ترافیک در این بلوار شده است.

خبر از تحریریه امروز پیگیر این مشکل شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت اجاره آپارتمان در منطقه ۱ و ۳ تهران
  • قیمت‌های غیرمنتظره آپارتمان مدرن در افغانستان
  • دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران