Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از خبرنگاران در نشست خبری امروز ‌مدیرکل ارشاد البرز از وی درباره نحوه توزیع ناعادلانه آگهی‌های دولتی توسط ارشاد البرز سئوال کردند اما مدیرکل ارشاد پاسخ قانع‌کننده‌ای ‌نداد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ناصر مقدم امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: ما امسال رویکردهای جدیدی در راستای صحبت‌های مقام معظم رهبری داریم که اعم از توجه به زیرساختهای پروژه‌های فرهنگی، تکمیل فرهنگسراها، توجه به جوانان و غیره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم امسال بسیاری از پروژه‌های خود را به اتمام رسانده و آنها را به افتتاح برسانیم، افزود: در سال گذشته 60 نفر بیمه جدید و در سال جاری از ابتدا تا کنون 10 نفر بیمه شدند و در حوزه هنرمندان 200 نفر بیمه شدند که نیمی از آنها بیمه تکمیلی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه در سال گذشته 370 نفر بیمه مشاغل خانگی داشته‌ایم، عنوان کرد: در مشکین دشت فردیس 5 باب سینما در یک مجتمع در حال تکمیل است که امیدواریم تا عید فطر به اتمام برسد و بتوانیم از پتانسیل این مراکز استفاده کنیم.

مقدم با اشاره به اینکه  توافق نامه‌ای را با سازمان سینمایی امضا کرده‌ایم که سالن سیروس صابر مجهز به امکانات پخش و نمایش فیلم باشد، بیان کرد: از 23 اردیبهشت ماه جشنواره قرآنی در البرز برگزار می‌شود و همزمان با تهران 4 جشنواره در طول سال با نام‌های فیلم حقیقت، کودک و نوجوان و فجر در البرز برگزار می‌شود.

مقدم  در این جلسه در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره موضوع توزیع آگهی‌های مطبوعاتی عنوان کرد: من در حیطه مسئولیت‌های خود می‌توانم صحبت کنم.

کواکبیان: کاغذ را با ارز 4200تومانی وارد کردند ‌و آزاد فروختند/ارشاد و بانک مرکزی مسئولیت این حوزه را به گردن هم می‌اندازندالبرز| رقم اعتباری دولت به شهرداری‌ها بسیار ناچیز استاستاندارد البرز میزان سرب مصرفی در لوازم آرایشی را بررسی می‌کند

در این جلسه تعدادی از خبرنگاران و مطبوعات کرج نسبت به نحوه و روند توزیع آگهی‌های ارشاد معترض بودند که با عدم جوابدهی مدیرکل ارشاد به اعتراض آنها عده زیادی از خبرنگاران به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند.

به گفته این خبرنگاران نحوه توزیع آگهی‌های اداره ارشاد عادلانه نبوده و برخی روزنامه‌ها و نشریات ارقام قابل توجهی از بخش توزیع آگهی‌های اداره‌کل ارشاد البرز دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ش

R41451/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، هرچند این شرکت هم اکنون محدودیت های زیادی برای تبلیغاتی که شامل انواع خاصی از محتوای مستهجن هستند را اجرا می کند اما به روز رسانی جدید هیچ شکی باقی نمی گذارد که محتوایی که طوری تغییر یافته یا تولید شده تا هرزنگاری و مستهجن باشد، برخلاف قوانین آن است.

هر آگهی که مروج سایت یا اپلیکیشن های تولید هرزنگاری دیپ فیک باشد و دستورالعمل ساخت چنین محتوایی را نشان دهد، آنها را تایید کند یا سرویس های هرزنگاری دیپ فیک مختلف را مقایسه کند، بدون هشدار تعلیق خواهد شد.

این آگهی ها دیگر اجازه انتشار در گوگل نخواهند داشت. شرکت فناوری آمریکایی از ۳۰ می۲۰۲۴ میلادی این قوانین را اجرا می کند و به آگهی دهندگان اجازه می دهد هرگونه تبلیغ ناقض این سیاست را حذف کنند.

ظهور فناوری های دیپ فیک به افزایش تعداد ابزارهای تبلیغاتی منجر شده که به طور خاص کاربران را هدف می گیرند که خواهان محتوای مستهجن هستند. برخی از این ابزارها حتی به عنوان سرویس هایی سالم خود را نشان می دهند تا بتوانند در اپ استور اپل و گوگل پلی فهرست شوند اما آنها در شبکه های اجتماعی برای ترویج قابلیت های هرزنگارانه خود، آشکارا عمل می کنند.

کد خبر 6096786

دیگر خبرها

  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • اعتراض برخی دانشجو معلمان به نحوه گزینش در آموزش و پرورش استان گیلان
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند