Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: پیش‌بینی کارشناسان آن است که رؤیت هلال ماه مبارک رمضان امسال، سخت خواهد بود و امشب اعضای ستاد تهران به مناطق مرتفع شهر اعزام می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام تقدیری، عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده برای رصد و رؤیت هلال ماه رمضان اظهار داشت: پیش‌بینی کارشناسان آن است که رؤیت هلال ماه مبارک رمضان امسال سخت خواهد بود و امشب اعضای ستاد تهران به مناطق مرتفع شهر همچون امامزاده هاشم، ارتفاعات توچال و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اعزام می‌روند تا رصد کنند.

وی با بیان اینکه رصد ماه با چشم غیرمسلح امشب سخت خواهد بود، تصریح کرد: اگر این مهم محقق شود و گزارش‌ها و مشاهدات ستاد استهلال به تائید مقام معظم رهبری نیز برسد، در ساعت ۲۲ امشب فتوای معظم له مبنی بر آغاز ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد در غیر این صورت ماه شعبان ۳۰ روزه خواهد بود.   حجت‌الاسلام تقدیری همچنین از اعزام گروه‌های دیگری در شهرستان‌ها برای استهلال ماه مبارک رمضان خبر داد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس

 مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه ساخته می‌شود.

 نوبانی افزود: کنترل ایستگاه‌های آتش نشانی در حوزه‌های مختلف شهری به ویژه در محدوده بولوار امام حسین (ع)، آزادگان و شهرک سجادیه از اهداف ساخت این ساختمان است.

محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس هم گفت: هزینه ساخت این ساختمان ۷ میلیارد تومان است و در مدت ۱۴ ماه ساخته می‌شود.

 لیاقت افزود: برای تجهیز ساختمان فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵، ده میلیارد تومان نیاز است

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • سامانه بارشی در راه ایران
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان