Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:23:35 GMT

یک مسئول: سایت برخی ادارات، فرماندارنامه شده است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۲۱۳۲

یک مسئول: سایت برخی ادارات، فرماندارنامه شده است

تهران- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: سایت های ادارات باید اطلاعات لازم را در اختیار مخاطبان قرار دهند و شرایط انطباق و تحلیل را فراهم کنند اما بسیاری از آنها مخصوصا فرمانداری ها یا شهرداری ها به فرماندارنامه و شهردارنامه تبدیل شده اند.

به گزارش ایرنا «امین بابایی» روز یکشنبه در مراسم نکوداشت روابط عمومی های برتر و خبرنگاران شهرستان شمیرانات افزود: علت انتصاب افراد غیرمتخصص در سمت روابط عمومی در برخی نهادها را نوع نگاه سنتی بعضی مدیران به این حوزه دانست و گفت: روابط عمومی پل ارتباطی چندجانبه است لذا باید خوب ببیند و خوب عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: روابط عمومی در شرایط کنونی به دلیل سنتی بودن نوع نگاه برخی از مدیران به این حوزه با چالش هایی روبه رو است که باید برای تغییر آن حرکت کنیم.
بابایی ضمن بیان اینکه خبرنگاران بازوان توانمند روابط عمومی ها هستند اظهار داشت: کار روابط عمومی نباید به عکاسی و خبرنویسی محدود باشد؛ روابط عمومی ها در تولیدمحتوا و مهندسی افکار نیز باید نقش داشته باشند.
بابایی گفت که رسانه ها باید عملکرد روابط عمومی ها را نقد کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که سطح کیفی و میزان تولید خبر روابط عمومی ادارات در ارزیابی ها مطلوب نباشد به مدیرکل مربوطه تذکر کتبی با امضای استاندار مبنی بر کم کاری مدیر شهرستان ابلاغ می شود.
بابایی تصریح کرد: این اقدام بسیار جدی و مورد تاکید مستقیم استاندار تهران است که پس از ماه مبارک رمضان پس از ارزیابی و رصد عملکرد روابط عمومی ها اجرا خواهد شد؛ شمیرانات نیز اولین شهرستانی خواهد بود که به صورت پایلوت زیرذربین قرار می گیرد.
وی بیان کرد: روابط عمومی ها با اینکه مسئولیت گسترده ای دارند و بیشترین فرسایش را دارند، کمتر دیده می شوند.
«سیاوش شهریور» فرماندار شهرستان شمیرانات نیز گفت: گزارش ها و مطالب نقادانه خبرنگاران می تواند به بهبود عملکرد مدیران کمک کند و در بسیاری از موارد کارساز باشد لذا انتظار داریم که در این زمینه بیشتر فعالیت کنند.
وی افزود: اینک که خلق سرمایه اجتماعی بسیار دشوارتر از گذشته است، افرادی که در حوزه روابط عمومی و ارتباطات فعالیت دارند باید گام های مثبتی در این مسیر برداشته و امید را در جامعه افزایش دهند.
شهریور اظهارداشت: روابط عمومی ها رابط میان سازمان ها و مردم هستند که از این حیث نقش تاثیرگذاری دارند.
وی خاطرنشان کرد: دنیای ارتباطات و فناوری رو به روز در حال گسترش لذا روابط عمومی ها نیز باید توجه کنند که تنها با مدیر مجموعه ارتباط نداشته بلکه روابط گسترده ای داشته باشند.
شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، بخش اعظمی از منطقه سه و شمال و شرق منظقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر 600 هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه روابط عمومي شميرانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران