Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@05:38:18 GMT

پیام‌رسان‌های داخلی برتر اعلام شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۴۰۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، شورای عالی فضای مجازی طبق بررسی‌های صورت گرفته سه پیام رسان اجتماعی «بله»، «سروش» و «گپ» را به عنوان پیام رسان های واجد شرایط برای انجام مکاتبات اداری و ارائه خدمات اداری و همچنین انجام تبلیغات توسط نهادها و مؤسسات دولتی، عمومی و غیردولتی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بند ۱۱ مصوبه «سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی» شورای عالی فضای مجازی کشور استفاده از پیام رسان های اجتماعی خارجی برای مکاتبات اداری و ارائه خدمات اداری را ممنوع اعلام کرده و بند ۷ آن نیز تاکید بر آن دارد تا تمامی نهادها و مؤسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی باید برای تبلیغات خود از محیط پیام رسان های اجتماعی صرفاً داخلی با بیش از یک میلیون کاربر فعال استفاده کنند.

«سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی» در جلسات ۳۶ تا ۴۰ شورای عالی فضای مجازی کشور به تصویب رسیده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد