Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@04:48:37 GMT

محصولات آرایشی و بهداشتی از دست فروشان نخرید

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۵۵۰۳

محصولات آرایشی و بهداشتی از دست فروشان نخرید

به گزارش ایرنا، بابک قطبی روز یکشنبه در نشست کارگروه پیشگیری و مبارزه با قاچاق محصولات سلامت ‌محور اظهار داشت: سال گذشته آموزش‌هایی در مدارس دخترانه در رابطه با مواد بهداشتی و آرایشی قاچاق و مضرات آن ارائه شد که امسال نیز ادامه خواهد داشت.
وی یادآور شد: برای جلوگیری از بروز مشکلات بهداشتی و افزایش قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی، ضروری است بازرسی های عمق تر و دقیق تری صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قطبی افزود: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال رونق تولید باید به تقویت تولید محصولات داخلی بپردازیم و تلاش خود را بر این موضوع متمرکز کنیم.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان هم در این نشست گفت: ضروری است شهرداری در زمینه جمع آوری دستفروشان همکاری کند البته ما هیچ اغماضی در برخورد با دستفروشان لوازم بهداشتی و آرایشی نمی کنیم.
علی خداویسی تاکید کرد: این حوزه با سلامت مردم مرتبط است و تخلفات آن قابل چشم پوشی نیست بنابراین با تمام توان از برخورد با این موارد حمایت می کنیم.
وی یادآور شد: اگر دستگاه های مرتبط در این راستا با کمیسیون همکاری نکنند، نام آنها را به اطلاع مردم و رسانه ها می رسانیم.
خداویسی افزود: آمار دستفروش کالاهای قاچاق خیلی کم شده البته از صدا و سیما و رسانه ها انتظار داریم کمک کنند چون یکی از بازوهای اصلی اطلاع رسانی هستند.
وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای استان در جلسات قاچاق کالا و ارز به صورت منظم حضور ندارد، اظهار داشت: از این رسانه انتظام داریم در اطلاع رسانی، پیشگیری و مبارزه با قاچاق محصولات سلامت ‌محور بیشتر کمک کند.
مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز گفت: در گشت‌های ‌بازرسی که از دستفروشان شهر سنندج صورت گرفته و به آنها درباره فروش مواد آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و تقلبی تذکرات لازم داده شده است.
شهاب قصری اظهار داشت: یک بنر هم در مرکز شهر سنندج و در معرض دید مردم برای اطلاع ‌رسانی در رابطه با مضرات خرید چنین محصولاتی نصب شد.
6108/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 دانشگاه علوم پزشکی شهرداری قاچاق کالا و ارز مبارزه با قاچاق کالا و ارز مدارس دخترانه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین ماه امسال موفق به دستگیری ۲۹۷ خرده فروش مواد مخدر شدند.

او با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، افزود: در این مدت با تلاش همکارانم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیش از ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان از این افرادکشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون شاهد افزایش ۳۸ درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت:. شهروندان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • داستان پدر پستچی من: زمینی که نخرید و پیکانی که خرید(اطلاع رسانی تبلیغی)