Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@10:10:33 GMT

شعر پیوند عاطفه، موسیقی و خیال است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۵۹۵۶

شعر پیوند عاطفه، موسیقی و خیال است

فاضل نظری روز یکشنبه در دیدار با شعرا و ادبای کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری آذربایجان غربی افزود: این سه عنصر باید در کنار هم شکل بگیرند تا اثرگذاری لازم را در شعر داشته باشند.
وی با ابراز خرسندی از فعالیت انجمن های ادبی برای پرورش شعرای کودک، نوجوان و جوان اضافه کرد: مهمترین نتیجه راه اندازی این نوع انجمن ها، ایجاد اعتماد به نفس در بین شاعران کودک و نوجوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: باید با استفاده از فرصت این انجمن ها، نقاط مثبت شعر نوجوانان و کودکان توسط هم سن و سالان آنها تبیین شود تا همه اعضا، با علاقه روزافزون در این محافل حاضر شوند.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: پرهیز از عجله در رسیدن به نتیجه، توجه به ارتقای مستمر در حیطه شعر و ادب، آرامش در شعرگویی و شعرخوانی، تامل در اشعار بزرگان، توجه به نقش تجربه در شعرخوانی و بی توجهی به ایرادهای غیرمنطقی دیگران به ویژه افراد غیرمتخصص از جمله مواردی است که باید اشعار جوان و نوجوان مورد توجه قرار دهند.
به گزارش ایرنا، در این آیین حدود 40 نفر از شاعران کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اشعار خود را سرودند.
نظری امروز /یکشنبه/ برای افتتاح موزه کودک به ارومیه سفر کرده است.
این موزه که نخستین موزه از نوع خود در کشور به شمار می رود، به اهتمام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی راه اندازی شده است.
2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودک و نوجوان کودکان موسیقی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟