Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) در مراسم افتتاحیه دندانپزشکی خانه کارگر غرب تهران گفت: نگاه تشکیلات خانه کارگر همواره کم کردن مشکلات جامعه هدف‌مان یعنی کارگران بوده است. ما در حوزه خدمات و سرویس‌دهی سالهاست ورود کرده‌ایم. همچنین در حوزه گردشگری در شهرهای توریستی هتل‌هایی احداث کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در مشهد و تهران هتل‌هایی در دست احداث داریم.

وی افزود: همه تجهیزات خانه کارگر در خدمت کارگران است چراکه کارگران محروم‌ترین و کم‌بنیه‌ترین طبقه به لحاظ اقتصادی هستند. ارائه خدمات درمانی مدت‌هاست مدنظر ما بوده و بسیار خوشحالیم که توانستیم این خدمت را به کارگران ارائه کنیم. به خصوص درمان‌های پایه را تامین اجتماعی تاحدی انجام می‌دهد اما بالاتر از آن برای بسیاری از کارگران غیرممکن است.

رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با بیان اینکه در یزد توانستیم درمانگاه دندانپزشکی با رویکرد ترویج بهداشت دهان و پیشگیری راه بیندازیم، گفت: در این مرکز درمانی دندانپزشکان متخصص به کار گرفته شده‌اند. همچنین در طبس و سایر استان‌ها این کار را دنبال می‌کنیم.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم کار خوبی را شروع کرده‌ایم و باید آن را به سراسر کشور بسط و توسعه دهیم. امکانات ما محدود است و فضای کمی داریم اما اینکه بتوانیم با استفاده از همین فضای کوچک برای کارگران کاری انجام بدهیم هنر خانه کارگر است و به ویژه قرارداد ما با بیمه تکمیلی بسیار موثر خواهد بود.

صادقی خاطرنشان کرد: امیدواریم این مجموعه نیز مانند مجموعه یزد در خدمات‌دهی باشد. تمرکز ما باید ضمن اینکه کارهای جراحی و تخصص‌های دندانپزشکی باشد، فعالیت‌ها را بسط و توسعه دهیم و پیشگیری را نیز باید به عنوان یک اصل مدنظر قرار دهیم. گرچه کار اصلی به عهده وزارت بهداشت و درمان است اما ما نیز نمی‌توانیم خودمان را بدون تکلیف بدانیم.

صادقی با بیان اینکه قرارداد ما با کارخانجات استراتژی ما و جزو اهداف ما بوده است، تصریح کرد: در حوزه آموزش و حوزه درمانی با شرکت‌ها قرارداد خواهیم داشت. این کار ما نوعی کمک به سازمان تامین اجتماعی نیز هست.

وی با تاکید بر اینکه خانه کارگر هیچگاه به دنبال سود در این حوزه نبوده است، تصریح کرد: اساس کار خانه کارگر مبتنی بر خدمت بی‌منت است. امیدواریم در این مسیر بتوانیم حرکت کنیم.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: صدر یکی از بیمارستان‌هایی است که به لحاظ تنوع در خدمات‌دهی مثال زدنی است و خوشحالیم که در این امر مهم ما را یاری می‌کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خانه کارگر حسن صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!

چند روز پیش جنایت هولناکی در قهوه خانه‌ای واقع در شهرری رخ داد. آن روز کارگر اخراجی قهوه خانه با نقشه قبلی از در وارد قهوه خانه شد و کارگری که به تازگی در آنجا استخدام شده بود را با ضربات چاقو به قتل رساند. او سپس تمام قلیان‌هایی که در قهوه خانه بود را شکست و فرار کرد. به دنبال این حادثه، ماجرا به تیم جنایی پایتخت گزارش شد.

با حضور کارآگاهان جنایی در محل حادثه بررسی‌ها آغاز و هویت قاتل شناسایی شد. دوربین‌های مداربسته، تصاویر جنایت را ثبت کرده بود و از سوی دیگر صاحب قهوه خانه در تحقیقات گفت: قاتل در اینجا کار می‌کرد، اما به خاطر رفتار‌های نامناسبی که داشت اخراجش کردم.

بعد از آن مقتول به جای او در قهوه خانه مشغول به کار شد و همین موجب شده بود کارگر اخراجی از او کینه به دل بگیرد و دست به این جنایت انتقام جویانه بزند.

با این اطلاعات، دستور بازداشت قاتل فراری صادر شده و هم اکنون تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

منبع: همشهری

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • ۱۹ کارگر در استان سمنان جان خود را از دست دادند
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است