Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس درامور بین‌الملل حملات ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیستی به مردم نوار غزه که باعث به شهادت رسیدن یک زن باردار و کودک ۱۴ ماهه او نیز شد را محکوم کرد.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل حملات ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم و در محاصره غزه را محکوم کرد و گفت: این حملات ناشی از خوی سفاک و خونریز غارتگران رژیم صهیونیستی و حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور نژادپرست آمریکا از این رژیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین طی اظهاراتی، ضمن محکوم کردن تجاوز بی رحمانه رژیم اشغالگر قدس به غزه، سکوت مجامع بین المللی و مماشات و سکوت برخی کشورهای عربی را علت دیگری برای تداوم بمباران کودکان، زنان و مردان غزه عنوان کرد و اظهار داشت: از مجامع بین المللی و مجالس کشورهای اسلامی و بین المجالس جهانی می‌خواهیم که با محکوم کردن این حملات ضد انسانی در حمایت از ملت فلسطین اقدام کنند.

وی به رژیم صهیونیستی هشدار داد که حمایت دولت آمریکا نمی تواند سرنوشت محتوم و حتمی رژیم صهیونیستی را تغییر دهد و افزود: مقاومت فلسطین با قدرت و صلابت به دوران اشغالگری و دولت منحوس صهیونیستی پایان خواهد داد و قدس و سرزمین‌های اشغالی بحول و قوه الهی آزاد خواهند شد.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه مسئله فلسطین را فراموش نخواهد کرد و اقدامات غیر قانونی و یکجانبه دولت آمریکا ذره ای خلل در اراده و عزم ملت های اسلامی در حمایت از فلسطین و کمک برای آزادی قدس و سرزمین اشغالی ایجاد نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیرعبداللهیان آمریکا رژیم صهیونیستی مردم نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از  خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا ظهر امروز در ادامه این تجمعات اعتراضی در حمایت از خیزش دانشجویان جهان، دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه شریف تجمع و ضمن حمایت از خیزش دانشجویان جهان و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش تسنیم، تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

علاوه بر این، مردم برخی از کشور‌های جهان همچون اسپانیا، ژاپن، یونان و آلمان با گذشت 205 روز از این جنایت‌ها، در حمایت از فلسطین دست به اعتراض زدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ برگزاری جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • نقش مهم رسانه در عملیات طوفان الاقصی و رویدادهای پس از آن/دست برتر رسانه‌های مقاومت در تبیین جنایتهای رژیم صهیونیستی
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا